دیدار صمیمانه نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با دبیران و دانش آموزان دبیرستان حضرت مریم شهر جم

جم،بوشهر(پانا)_نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم صبحگاه آموزشگاه حضرت مریم دقایقی با دانش آموزان و دبیران به گفتگو نشست.

کد مطلب: ۹۶۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با دبیران و دانش آموزان دبیرستان حضرت مریم شهر جم

سکینه الماسی با اشاره به اینکه ۲۰ پروژه آموزشی در شهرستان جم در حال احداث است از اهتمام جدی برای رفع مشکلات زیر ساخت های آموزشی شهرستان خبر داد.

وی که خود تحصیل کرده آموزشگاه حضرت مریم هست گفت: تمام افتخارم اینست که در این مدرسه تحصیل کردم و همیشه با احترام از این آموزشگاه یاد می کنم.

الماسی با تمجید از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان افزود: کسب ۱۸ رتبه برتر در کنکور سراسری ۹۸ و موفقیت متعدد در حوزه های پرورشی و تربیت بدنی، نشان از برنامه ریزی و نظارت مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و همت و تلاش دبیران، دانش آموزان و همراهی اولیا آنان در امر تعلیم و تربیت است‌‌.

وی با بیان اینکه وظیفه مسولین فراهم کردن بستر لازم حهت موفقیت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: با همکاری مجموعه نفت کلاس های تقویتی و کلاس‌های کنکور در طول سال تحصیلی جاری نیز ادامه می یابد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مدرسه حضرت مریم گفت: مشکلات سیستم سرمایشی آموزشگاه و آسفالت حیاط مدرسه برطرف می شود و سالن ورزشی نیز در زمینه واگذاری زمین اوقافی پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار