پیام تسلیت سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی سالروز رحلت جانسوز بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۱۹۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد

متن پیام غلامحسین حسینی به شرح زیر است:

به نام خدا

باز هم خرداد،ماه حادثه های بزرگ پدیدار شد؛ماهی که بوی عروج حضرت روح الله خمینی کبیر می دهد.وماهی که آغاز حرکت انقلاب سترگ اسلامی را درخود جای داده است.

ماه حماسه،ماه قیام،ماه مبارزه و تلاقی اینها با عروج امام راحل اهمیتی نمادین دارد.

به نظر می رسد چهل سال بعد از انقلاب شکوهمندمان با رهبری پیامبرگونه ی حضرت امام (ره)نیازی اساسی به بازخوانی آن برای نسل نوجوان ونونهالان وجوانان ایران اسلامی وجود دارد.

در میان هجمه های همه جانبه ی جبهه ی استکبار جهانی علیه انقلاب وایران،می طلبد که همکاران و خانواده های دانش آموزان عزیزمان به جد نقش واهمیت رهبری امام خمینی(ره)را به عنوان معمار و بنیان گذار انقلاب برای آینده سازان عزیزمان تشریح کنند.

همچنین اهمیت قیام تاریخی پانزدهم خرداد ماه ونقشی که این حرکت در به ثمر نشستن انقلاب داشت ومهم تر نقشی که علما وروحانیت در پیروزی آن عهده دار بودند.

این جانب ضمن دعوت از همکاران وظیفه شناس ومتعهد خودم برای حضور وهمراهی فعالانه در برنامه های دو روز چهاردهم وپانزدهم خردادماه میثاق همواره ی خود ومجموعه ی آموزش وپرورش استان را با آرمان های امام راحل (ره)ونایب فرزانه و به حق آن بزرگوار مقام معظم رهبری اعلام می دارم.

غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار