رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد فرا رسیدن نوروز 1398 را به معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت

سعدآباد،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد طی پیامی، فرا رسیدن نوروز 1398 را به معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد فرا رسیدن نوروز 1398 را به معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت

متن پیام به این شرح است:

به نام آنکه فراش باد صبا را گفته که فرش نو بگستراند

بر آمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

سال نو می شود، زمین نفس دوباره می کشد، برگ ها به تغییر سلام می دهند و گل ها لبخند می زنند، دوباره عالم و آدم شتابان به استقبال بهار می روند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و سر مست و با نشاط ترنم سرود طرب انگیز نوروز را جشن بگیرند.

اینجانب فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز 1398 را خدمت همه فرهنگیان، دانش آموزان وخانواده های گرامی ایشان صمیمانه تبریک و شاد باش می‌گویم و برای تمامی همکاران بزرگوارم که در طول یک سال گذشته در راه تعالی آموزش وپرورش منطقه سعدآباد کوشیدند، سالی سرشار از برکت و معنویت، توام با سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم و قدردان زحمات آنان می باشم.

معلم نماد خلقت خداوند است. مظهر مهر و مهربانی، با دستانی پر سخاوت همچون ابر بهار بر کویر تشنه ی علم و دانایی می بارد وآینده سازان را تربیت می کند. بیایید در آغاز فصل آفرینش طبیعت، از خدا بخواهیم دلهای ما را به بهترین حالات دگرگون کند و برترین تدبیر ها را در سرنوشت ما رقم زند. فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردارنو، و تصمیم های نو برای روزهای نو بوده است.

امید دارم سالی که پیش رو دارید، در پرتو عنایات حق و بهره گیری از رهنمود های دین مبین اسلام توام با شادی، پیروزی، مهرورزی و سلامتی باشد.

عبدالنبی امیری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار