پیام رئیس هیئت ورزشهای روستایی استان بوشهر به مناسبت روز داور

بوشهر(پانا)_هر قاضی در عرصه قضاوت قطعا همیشه مورد قضاوت مخاطبین و مرتبطین بخود نیز هست و متاسفانه عوام گاها و غالبا بدون رعایت انصاف و دستیابی به اطلاعات کافی قاضی را مورد ارزیابی قضاوت خویش قرار می دهند این چنین است که عالم قضاوت بویژه داوری ورزشی از سخت ترین کارها می باشد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس هیئت ورزشهای روستایی استان بوشهر به مناسبت روز داور

متن پیام ریاست هیئت ورزشهای روستایی استان بوشهر دکتر سعید اسماعیلی به شرح ذیل است :

بنام عادلترین قاضی هستی"
هر قاضی در عرصه قضاوت قطعا همیشه مورد قضاوت مخاطبین و مرتبطین بخود نیز هست و متاسفانه عوام گاها و غالبا بدون رعایت انصاف و دستیابی به اطلاعات کافی قاضی را مورد ارزیابی قضاوت خویش قرار می دهند این چنین است که عالم قضاوت بویژه داوری ورزشی از سخت ترین کارها می باشد. که لازمه اش اعتماد بنفس و صبر بوده و اتکا به پروردگار بزرگ.
آری منادیان و مجریان عدالت و حقی که در هیچ جام قهرمانی کسی بدنبال عدالت برای خود آنان نیست.
لذا روز جهانی داور فرصتی است برای قدردانی از مردان و زنان بی ادعا و سخت کوش؛مجریان پر تلاش عدالت در میدان ورزش و رقابت .

آنها که در مسیر اجرای عدالت و رعایت انصاف، در حین حفظ نشاط و سلامت ورزشکاران خستگی ناپذیر به تلاش بی پایان خود ادامه می دهند تا حق را ادا کنند.

این روز را به تمامی داوران زحمتکش و پرتلاش خاک پاک ایران زمین در فدراسیونهاو رشته های گوناگون بویژه داوران و همکاران خوبم در هئیت ورزشهای روستایی که موجب سرافرازی و غرور هستند تبریک و شادباش می گویم .بی شک،نسل خوش آتیه داوری روستایی و بازیهای بومی محلی کشور تحت تعلیمات پیشکسوتان ارزنده و به پشتوانه همت بلندشان ،همچنان در مسیر سر افزایی و اعتلای این ورزش گام بر خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار