رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:

نقش دانش‌آموزان شهرستانی باید در المپیادها پر رنگ‌تر شود

پژوهش‌سراها می‌توانند در عرصه المپیادهای علمی تحول ایجاد کنند

تهران (پانا) - رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در جلسه بهبود فرآیند المپیادهای علمی بر نقش پژوهش سراها تاکید کرد زیرا می‌توانند در عرصه رشد و تقویت المپیاد های علمی تحول آفرین و بستر ساز باشند.

کد مطلب: ۸۸۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش دانش‌آموزان شهرستانی باید در المپیادها پر رنگ‌تر شود

به گزارش روابط عمومی مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی در چهارمین جلسه آسیب شناسی المپیادهای علمی که صبح امروز سه شنبه 18 دی برگزار شد افزود: «المپیاد فقط تهران نیست و باید نقش دانش‌آموزان شهرستانی در المپیادها پر رنگ‌تر شود.»

مهاجرانی ضمن تغییر نام جلسه به بهبود فرآیند المپیادهای علمی، گفت: «ما رسالت داریم کسانی را که در حوزه المپیادهای علمی فعالیت می‌کنند شناسایی کنیم. المپیاد یک رویداد ملی است باید نگاه ما هم ملی باشد و از همه ظرفیت‌های نهادها، سازمان‌ها و ذی نفعان از جمله دبیرستان‌های حلی در این عرصه استفاده کنیم.»

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان همچنین ضمن تاکید بر پویایی کمیته‌های علمی همراه با نظارت افزود: «یکی از اهداف ما، جدی دیدن کمیته‌های علمی و بخش‌های اجرایی باشگاه خواهد بود. بعضی از مدارس برای اینکه سهم المپیادی های خودشان را بیشتر کنند از پایه‌های هفتم و هشتم شروع به فعالیت می‌کنند و این موضوع برای ما اصلا مطلوب نیست و از مدیران خواست که متوسطه دوره اول را درگیر این فضا نکنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار