رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان: از جمله وظایف آموزش و پرورش تربیت انسان پرسشگر در راستای هویت ملی است

شهریار (پانا) - گردهمایی روسای ادارات استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان های سراسر کشورروز گذشته با حضور رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش به میزبانی شهرستان های استان تهران در شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:  از جمله وظایف آموزش و پرورش تربیت انسان پرسشگر در راستای هویت ملی  است

فاطمه مهاجرانی رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: توجه به اخلاق و تربیت انسان مسول و کنشگر معقول که نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تعصب داشته باشد از مهمترین اهداف مدارس سمپاد است.

او گفت: مرکز استعدادهای درخشان یک حوزه ویژه است وبه دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان باید با نگاه ویژه و به صورت خاص سرمایه گذاری کرد.

مهاجرانی با اشاره به اینکه نخپه پروری امری مهم و خوب است،اظهار داشت: همسو با مدال آوری ، باید به دانش آموزان معنای زندگی ،چگونه زیستن و مهارت های زندگی را نیز بیاموزیم و انسانی چند ساحتی تربیت کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه که باید به این حوزه باور داشته باشیم تا به اهداف آن برسیم ، تصریح کرد: تربیت انسان پرسشگر در راستای هویت ملی که از ضریب هوش ویژه‌ای برخوردار است، از جمله وظایف آموزش و پرورش است.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های اولیاء دانش آموزان و تربیت انسان های بدون غرور و خودبینی از جمله فعالیت‌ها و اهداف مهم مرکز استعدادهای درخشان است.

در این گردهمایی علاوه بر برگزاری کارگاههای متنوع آموزشی از ادارات برتر استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در سطح کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار