گلباران مزار شهیدان انصاریه کاشمر

کاشمر(پانا)- – با حضورمسئولین پایگاه های بسیج و بنیاد شهید انقلاب اسلامی کاشمرمزار شهیدان انصاریه توسط دانش آموزان دبستان پسرانه الهام شریعت گلباران شد

کد مطلب: ۸۵۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
گلباران مزار شهیدان انصاریه کاشمر

محمدرضا وکیلی نیا رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی کاشمردر مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای انصاریه ضمن تقدیر از ایثارگری مردم فروتقه گفت شهیدان میراث بزرگی برای ما گذاشته اند که غبارروبی و گلباران مزار آنان کوچکترین کاری است که وظیفه خود می دانیم آنرا انجام دهیم .

وکیلی نیا سپس از دانش آموزان پرسید : الگوی شما در زندگی کیست ؟ و زمانی که دانش آموزان گفتند الگوی ما شهیدان هستند وی قول دادکه به بهترین پاسخ که علت و دلیل الگو بودن شهیدان را بیان نماید هدیه ای تقدیم خواهد نمود.

پس از آن حاج آقای دلدار رئیس انجمن اولیا و مربیان دبستان با تقدیر از فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان برحضور حداکثری آنان در نماز جماعت مساجد تاکید نمود و خاطرنشان کرد که بهترین شیوه ادامه راه امام حسین (ع) و شهیدان شرکت در نماز می باشد.

گفتنی است دانش آموزان دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه با تشکیل هیئت به سمت گلزار شهدا حرکت نموده و در مسیر دانش آموزان مداح فرزاد آسوده و ابوالفضل حکیمی نوحه خوانی نموده و دانش آموزان عباس زاده- نفوذی- فرهمند -ارسلان - آریانی با زدن طبل هیئت را همراهی مینمودند که این امر مورد توجه مسئولین و مردم قرار گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار