کتاب ازمشهد تا کاخ صدام در کاشمر رونمایی شد

کاشمر(پانا)_ کتاب از مشهد تا کاخ صدام در سالروز عملیات عملیات ثامن الائمه بعد از گذشت یکسال زحمت وتلاش فراوان بالاخره به چاپ رسیده و باحضور مسئولین در محل زیارتگاه شهید مدرس کاشمر رونمایی شد

کد مطلب: ۸۵۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کتاب ازمشهد تا کاخ صدام در کاشمر رونمایی شد

خانم زراعتکار نویسنده کتاب از مشهد تاکاخ صدام به خبرنگار پانا گفت ؛ من از سال۱۳۹۳در حال نوشتن این خاطرات برروی برگه کتاب بودم.و بعد از گذشت زمانی امروز این کتاب تکمیل وبه چاپ رسید.
وی افزود:این اولین کتاب من در زمینه دفاع مقدس است و کتاب بعدی در حال نگارش است.
ایشان ادامه داد:که دلیل فعالیت من در زمینه دفاع مقدس این است که: بانوشتن زندگینامه شهدا احساس خوبی دارم وخوشحال میشوم به جوانان مطلب مفیدی آموزش می دهم و مهم ترین دلیل من نمی خواهم شهدابه فراموش سپرده شوند.
خانم نویسنده ادامه داد:بهترین خاطره من از این کتاب که با آقای رعیت نژاد آشنا شدم.ومرا با زمینه دفاع مقدس آشنا کردند و من در طول نگارش این کتاب با هیچ خاطره تلخی روبرو نشدم.
وی برای آخرین سخن خود گفت:که جوانان اطلاعاتشان را در زمینه دفاع مقدس افزایش دهند،ونگذارند شهدا به فراموشی سپرده شوند.
وتوصیه من به نسل جوان که:خواندن این کتاب که تمام آن بیست وسه نفر را در خود جای داده است،خالی از لطف نیست.وبه تمامی نسل جوان توصیه اکید می نمایم،که این کتاب راکه در کتابفروشی های کاشمر موجود میباشد.را تهیه ومطالعه نمایند تارسم عاشقی وایستادگی برای اسلام رابیاموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار