گردهمائی مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مناطق 21گانه شهرستانهای تهران در شهریار

نخستین گردهمائی مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مناطق 21گانه شهرستانهای تهران با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وسرپرست مرکز بین الملل وزرات آموزش وپرورش، مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات شهرستان های تهران و مدیر آموزش و پرورش شهریار در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران: در ابتدای این گردهمائی فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران با بیان این که ثروت نیروی انسانی از گذشته مورد اهمیت بوده است گفت : نقش نیروی انسانی جوان و توسعه و یافته در جوامع پیشرفته از اهمیت فر اوانی برخورداراست.

فولادوند در ادامه با اشاره به وظایف سنگین ارزیابان، از آن ها به عنوان سنگ صبور ادارات نام برد و اظهارداشت : برخورد با مشکلات باعث پختگی و کسب تجربه شده و ازطرفی باعث فرسایش نیز خواهد شد.

وی از اولیاء دانش آموزان به عنوان مهمترین عامل تاثیر گذار بر مدارس نام برد و بر اهمیت آن تاکید کرد.

در ادامه مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وسرپرست مرکز بین الملل وزرات آموزش وپرورش با بیان این سوال که آیا آموزش وپرورش جواب گوی نظام تعلیم و تربیت امروزی هست یا خیر سخنان خود را آغاز کزد.

کمرئی در ادامه با بیان اینکه تعلیم و تربیت امری پیچیده است افزود: مسائل آموزش آنقدر تخصصی است که ورود افرادی غیراز متخصصین این امر باعث بروز جهل خواهد شد.

وی با اشاره به رشد سریع جوامع اظهار داشت: نظام آموزشی فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی نیست به طوری که ناکارآمدی نظام های آموزشی در تمامی جوامع امروزی بروز کرده و همه آنها در حال تغییر به سوی بهبود شرایط هستند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه باید به دنبال طراحی نظام آموزشی باشیم که پاسخگوی نیازهای جامعه اجتماعی فعلی باشد برتغییر در باورها، افکار معلمان، روش های تدریس و تغییر اندیشه ها تاکید کرد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار