همایش طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان نیشابور

خبر گزاری پانا: همایش طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان نیشابور صبح امروز با حضور ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و بسیجیان طلاب در هیئت صاحب الزمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا سرور؛ مسئول بسیج طلاب خراسان رضوی در این همایش به عوامل و علل شكل گیری انقلاب اسلامی اشاره كرد و عنوان داشت: رهبری واحد حضور مردم، ایدئولوژی نظام كه باعث پیوند بین امام و امت شد از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی در ادامه به ویژگیهای افراد بصیر اشاره كرد و گفت: كسی بصیر است كه راه شناس، جریان شناس، دشمن شناس و زمان شناس باشد.

وی بصیرت را ثمره معنویت دانست و عنوان كرد: معنویت سبب ایجاد اتحاد و همدلی دربین مردم و اقوام مختلف می باشد و نمونه مصداق این وحدت، تاسوعا وعاشورای حسینی است.

سرور در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره كرد و افزود: جمعیت كل طلاب در كشور بسیار اندك می باشد كه این تعداد در مقابل افراد سازمان یافته دشمن در مبارزه با این انقلاب بسیار كم می باشد ولی به مصداق آیات قرآن همین جمیعت كم با كمك خداوند متعالی توانسته است در خط مقدم این جبهه نابرابر بایستد و موفق باشد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد كاظم رجایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیح نیشابور خیر مقدم گفت و از روحانیون برای شركت در برنامه های مختلف بسیج دعوت كرد.


خاطر نشان می شود در این همایش طلاب پایگاههای مقاومت بسیج امام صادق(ع)، امام محمد باقر(ع)، فضل ابن شاذان، رسالت، جواد الائمه مكتب الزهرا(س)، مكتب نرجس و مدرسه گلشن حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار