در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س):

همایش والدین طلاب حوزه علمیه ثامن الائمه (ع)حاجی آباد زیرکوه برگزار شد

زیرکوه (پانا) _همایش والدین حوزه علمیه برادران حاجی آباد زیرکوه با حضور امام جمعه و تولیت حوزه علمیه ،والدین ،اساتید و طلاب حوزه علمیه حاجی آباد در محل مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) حاجی آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش والدین طلاب حوزه علمیه ثامن الائمه (ع)حاجی آباد زیرکوه برگزار شد

در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) صبح امروز همایش والدین حوزه علمیه برادران حاجی آباد زیرکوه با حضور امام جمعه و تولیت حوزه علمیه ،والدین ،اساتید و طلاب حوزه علمیه حاجی آباد در محل مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) حاجی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه و تولیت مدرسه علمیه حاجی آباد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر و زن تقدیر و تشکر از مدیریت و استاتید حوزه علمیه،‌گفت: این ایام ،ایام بسیار پربرکتی است زیرا در این ایام به خاطر مقام حضرت زهرا (س) انجام هرکار نیکی پر فضیلت خواهد بود

امام جمعه زیرکوه بیان داشت: اولین کسی که وارد بهشت می شود قبل از انبیا و مقربین،حضرت زهرا است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا ادامه داد:وقتی حضرت فاطمه وارد خانه می شدند پیامبر آن بانو را در کنار خودش و به احترام ایشان از جایش بلند میشد و خوش آمد می گفت واین از عظمتهای حضرت فاطمه است.

مرتضائی نیا تصریح کرد: هر چه داریم از مادر خود داریم، طلاب عزیز قدر مادران خود را بدانید و کادوی شما برای مادران شما این است که خوب درس بخوانید ،خوب رفتار کنید ، و با عبادات خود مادر خود را خوشحال کنید
و در پایان به همه طلاب تاکید کرد:یک طلبه باید بصیرت انقلابی داشته باشد ودر همه زمینه ها پیشقدم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار