برگزاری گفتمان مهدویت در منطقه 7 به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج)

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری گفتمان مهدویت در بوستان شهید نیاکی به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه7، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: ازتاریخ 9 الی 11 خرداد ماه تعداد 20 نفر از روحانیون منطقه در بوستان شهید نیاکی مستقر می شوند و به سئوالات شهروندان در خصوص مهدویت و انتظار پاسخ می دهند.
وی با تأکید بر لزوم توجه به توسعه گفتمان مهدویت در کنار شعائر مهدوی، گفت: با چراغانی و جشن هایی که برگزار می شود، افکار و نگاه ها به سوی امام زمان(عج) روانه می شود اما در عین حال، شیعه باید با توسعه گفتمان مهدوی، عالم را متوجه ایشان کند.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به برگزاری جشن در میدان امام حسین (ع) ، یادآورشد: به مناسبت فرا رسیدن این ایام فرخنده در تمامی بوستان ها و مساجد سطح منطقه جشن میلاد امام زمان (عج) برپا می شود.
به گفته وی تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی،‌ افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی و تلاش برای ارتقاء سطح دانش افراد نسبت به فلسفه انتظار از اهداف مهم برپایی این جشن‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار