ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان در سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد

خبرگزاری پانا: شبکه استانی سیما به مدت 7 شب ساعت 21 به مدت 50 دقیقه با ویژه برنامه دلاوران با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

کد مطلب: ۲۶۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، این مرکز در ایام هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و تدارک دیده است.

شبکه استانی سیما به مدت 7 شب ساعت 21 به مدت 50 دقیقه با ویژه برنامه دلاوران با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

پخش 7 قسمت مستند با عنوان سنگر سوم با موضوع راهیان نور، 7 قسمت برنامه با ستاره ها با موضوع معرفی شهدای استان، 7 برنامه یاد ایام با تصاویری مستند از رزمندگان استان، 7 برنامه کودکبا موضوع دفاع مقدس، 2 برنامه زیر یک سقف با موضوع نقش زنان و خانوا موضوع دفاع مقدس، 2 برنامه زیر یک سقف با موضوع نقش زنان و خانئاده در دفاع مقدس ده در دفاع مقدس از دیگر برنامه های این شبکه است.

بنا بر این گزارش بینندگان این شبکه میتوانند ساعت 23:20 شبهای هفته دفاع مقدس بیننده فیلمهای سینمایی با عناوین: جایی برای زندگی، کمین گاه، دکل، روزهای زندگی، حمله به اچ3، سفر به مدار مهتاب و مسافر ارغوان باشند.

لازم به ذکر است در هفته دفاع مقدس شبکه استانی صدای مرکز سمنان هم با 7 برنامه زنده تا همیشه ماندگار، 7 برنامه مثنوی پایداری، 7 قسمت نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس ، میهمانی لاله ها و برنامه عصرگاهی با شنوندگان خود همراه میشود.

پوشش مراسم ها و رویدادهای این هفته، پخش گزارشهای ویژه، مصاحبه با رزمندگان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و ویژه برنامه های خبری از فعالیتهای اطلاعات و اخبار این مرکز خواهد بود.

مخاطبان میتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس به سامانه 30000615 روبط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار