شهردار نی ریز:

تاثیر ظاهر معابر شهری بر آرامش روحی افراد جامعه

خبرگزاری پانا: شهردار نی ریز گفت: ظاهر معابر شهری بر آرامش روحی و روانی افراد جامعه تاثیر گذار می باشد.

کد مطلب: ۲۵۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباس منزه در جلسه سازماندهی تابلوهای شهری با اصناف و بازاریان بیان داشت: یکی از وظایف مهم شهرداری ها ایفای صحیح نقش بسیار اساسی در ساماندهی و زیباسازی فضای شهری می باشدکه رسیدگی و نظارت به امور مربوط به تابلوهای شهری به عنوان بخشی اجتناب ناپذیر از طرح مبلمان شهری محسوب می گردند.
شهردار نی ریز ادامه داد: ارتباط و مشارکت بازاریان با شهرداری در این زمینه بسیار مناسب است و منظر و ظاهر معابر شهری بر آرامش روحی و روانی افراد جامعه تاثیر گذار می باشد.
وی افزود: استفاده بهینه از تابلوها، یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی هستند که دارای قدمت بسیار طولانی در بحث مبلمان شهری بوده و در طراحی تابلوهای شهری خصوصا تابلوهای تعبیه شده در سر درب مغازه ها میبایستی تناسب و هماهنگی لازم بین اجزا با هم از قوانین خاصی تبعیت نماید.
منزه اظهار داشت: با توجه به تجربیاتی که در زمینه رنگ آمیزی معابر اصلی در سطح شهر داشته ام و تاثیرات مثبت چنین طرح هایی با همکاری و هماهنگی شهرداری و مجموعه اصناف و بازاریان در زیباسازی شهر، شهرداری در نظر دارد اجرای فاز اول طرح را از میدان مرکزی شروع کند.
شهردار نی ریز تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، تداوم حرکتی مثبت و ماندگار در سطح شهر می باشد که امیدواریم با همفکری، هماهنگی، مشارکت و حمایت همه جانبه بازاریان فاز اول آن در کوتاه مدت اجرا شود.
منزه بیان داشت: نگاه ویژه ما در این خصوص به بازاریست که با یک تابلو، یک نما، یک پیاده رو و یک جدول هماهنگ و یکدست منظر و چشم انداز بسیار زیبایی را برای شهروندان در آینده فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار