مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی:

تأثیرگذاری خرد و کلان بانوان به جامعه شناسانده می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت در کنگره ملی زنان تاثیرگذار، تأثیرگذاری خرد و کلان بانوان به جامعه شناسانده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تأثیرگذاری خرد و کلان بانوان به جامعه شناسانده می‌شود

زهرا کوهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: این رویداد ملی امروز ۱۳ دی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، روز زن و تکریم مقام مادر در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از همه بانوان تاثیرگذار که در سامانه بانو ایران دات آی آر، ثبت نام کرده بودند دعوت شده است که از دستگاه‌های دولتی، بانوان خانه دار، بانوان کارآفرین در حوزه‌های مختلف، بانوان ورزشکار و هنرمندان هستند.

کوهی خاطرنشان کرد: تقویت جریان انقلابی بانوان، معرفی بانوان نخبه بدون سوگیری‌های مختلف، توسعه فرایند شناسایی زنان، فراهم سازی زمینه ارتباط بین نخبگان و کنشگران برای پوشش خلأ‌ها در جامعه زنان و ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زن و خانواده از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

امسال این کنگره با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه شده است و همچنین حوادث غزه و شهادت بانوان و کودکان در غزه، به همین جهت موضوع مقاومت از موضوعات محوری امسالِ کنگره است و در هشت کارگروه، کارگروه‌های علمی و پژوهشی، حکمرانی، گفتمان سازی، اقتصاد و کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، هنر و ورزش و سلامت، فعال شده است.

در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نگاه این است که اقشاری که کمتر دیده شده اند را ببینیم، محیط‌هایی که بانوان در آن‌ها تاثیرگذاری خرد و کلان دارند مورد توجه خواهند بود و بنابراین در این کارگروه‌ها بنا داریم با شناساندن زن مسلمان از عظمت زنانگی آنان در حیطه‌های گوناگون تقدیر کنیم تا الگوسازی برای اعتلای خانواده به کیفیت جامعه منجر شود.

این رویداد در ادامه کنگره ملی زنان که سال گذشته برگزار و منجر به شناسایی ۱۴ هزار بانوی تاثیرگذار شده بود برگزار می‌شود

دانش آموز خبرنگار: ملینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار