مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:

کار جهادی باید برای رضای خداوند باشد

تبریز (پانا) - مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی، لازمه انجام کار جهادی را رضای خداوند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کار جهادی باید برای رضای خداوند باشد

زهرا کوهی در دیدار با اعضای کارگروه جهادی کوثر گفت: بانوان جامعه خواسته یا ناخواسته فعالیت های جهادی بسیاری در جامعه دارند، اما بانوان ما باید در انجام کار های خود توجه داشته باشند که هر امری که برای خدا باشد روح پیدا می کند و سبب می شود تا افراد مختلف اجتماع با انجام فعالیت های مشترک به سمت گفتمان می روند و به درک کردن یکدیگر می پردازند.

وی افزود: در انجام هر امری مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشیم رضایت خداوند است و اگر خسنودی خدا را بتوانیم کسب کنیم برای ما کافی است ولی دختران جوان ما نیز باید دقت کنند که خداوند نا محدود در روح محدود ما جا نمیگیرد چراکه انسان برای خداوند متعال کافی نیست و برای نزدیک شدن به پروردگار باید بندگی کنیم و برای بندگی کردن لازم است وارد میدانی به نام میدان جهاد شویم.

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: برای قرب الهی انسان باید در ابتدایی ترین گام روح خود را اماده کند و در این راستا نفس خود را زیر پا بگذارد. جهادگران باید به این باور برسند که نیازی به دیده شدن ندارند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز مردم برای همدیگر و با یکدیگر از همه چیز می گذشتند بنابراین ما نیز باید با پیروی از شهدا که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را برای اهداف و آرمان انقلاب فدا کردند در مسیر جهاد گام برداریم.

در ادامه این جلسه مشاور امور بانوان اداره کل اموزش و پرورش استان نیز خاطرنشان کرد: دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت و برخورداری همگان از آموزش برابر و اجرای عدالت تربیتی از جلوه های عدالت اجتماعی مد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

اختر آذریان در پایان گفت: در راستای تحقق این مهم به لطف الهی و با استناد به دستور العمل وزارتی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان آغاز بهفعالیت کرده است .
عدالت تربیتی یکی از پر رنگترین و حیاتی ترین محورهای عدالت اجتماعی است.

این قرار گاه در اسفند ماه سال 1400 راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.نقش اصلی این قرارگاه نیاز سنجی، امکان سنجی، تنظیم گری تسهیل گری مدیریتدرون آموزش و پرورش و بسیج و هماهنگ کردن سایر نهادها و سازمان هایکشور در عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

دانش آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار