تکرار جدال لالیگایی آلکاراز و پاکو خمز در فوتبال ایران

تهران (پانا) - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی مازندران با جنگنده خواندن سبک فوتبال ایران به تکرار جدال لالیگایی خود با خمز سرمربی تراکتور این بار در لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تکرار جدال لالیگایی آلکاراز و  پاکو خمز در فوتبال ایران

لوکاس آلکاراز، سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین نشست خبری این باشگاه، اظهار داشت: خیلی خوشحالم اینجا هستم و قرار است برای مدت زیادی با فوتبال ایران آشنا شوم. بعد از ۲۰ سال در لالیگا، دوست داشتم با کشور‌های دیگری آشنا شوم.

وی ادامه داد: ایران فوتبالی رقابتی و جنگنده دارد. وقتی با نساجی آشنا شدم و هوادارانش را دیدم، برایم هیجان‌انگیز بود. می‌خواهیم طوری کار کنیم، تا هواداران خوشحال و راضی باشند. جایگاه نساجی، جایگاه خوبی نیست. شروع کار همیشه سخت است. تقریباً مطمئن هستیم که با روح تیمی و کمک هواداران می‌توانیم برگردیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسعود شجاعی و جواد نکونام بازیکنان شناخته‌شده‌ای در لالیگا هستند و با آن‌ها برخورد داشتم. در سال ۲۰۰۸ در رئال مورسیا بودم و مقابل اوساسونا بازی کردم. امیدوارم بتوانیم در کنار این دو سرمربی لیگ ایران، از هم یاد بگیریم و پیشرفت داشته باشیم.

آلکاراز تصریح کرد: با پاکو خمز در لالیگا خیلی مقابل هم قرار گرفتیم. دستیاران مشترکی هم داشتیم. خیلی کار مشکل است. این تیم قهرمان جام حذفی بود. خودم هم در مسابقه فینال در لیگ اسپانیا حضور داشتم. با زمان و کار و با کمک هواداران و همه کارکنان باشگاه، با اینکه به زمان نیاز داریم، اما مطمئنم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: خسوس کانیاداس دستیارم در نساجی هست که خیلی به او اعتماد دارم. بقیه دستیارانم هم مربیانی هستند که در حال حاضر در تیم حضور دارند. برای انتقال تمرینات به مازندران صحبت کردیم که انجام شود، اما مشمول زمان است.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ترجیح می‌دهیم پیش از جذب بازیکن، در ابتدا بازیکنان مصدوم ما برگردند. در این دو بازی باید بررسی شود که چه نیاز‌هایی داریم. با برگزاری تمرینات باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم. بازیکنان خوبی در آکادمی داریم. هرچند کم، اما باید برای ما بازی کنند. نیاز به آموزش دارند. خیلی خوشحالیم جوان‌هایی داریم که پتانسیل دارند.

آلکاراز درباره اشتباهات داوری در فوتبال عنوان کرد: در لالیگا هم حتی با وجود VAR، داوران اشتباه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار