مخفی‌کاری در‌ بیان رقم قرار داد لوکاس آلکار

تهران (پانا) - سرپرست باشگاه نساجی مازندران با اشاره به فاصله رقم قرارداد این مربی اسپانیایی با ‌سقف بودجه، از بیان رقم قرارداد با لوکاس آلکار خودداری کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مخفی‌کاری در‌ بیان رقم قرار داد لوکاس آلکار

حمیدرضا بایندریان در نشست خبری باشگاه نساجی مازندران، اظهار داشت: به دلیل اینکه این کنفرانس خبری در تهران برگزار شد، از اصحاب رسانه مازندران عذرخواهی می‌کنیم. باید این نشست را در مازندران برگزار می‌کردیم، اما به‌ علت بازی مقابل پرسپولیس زمان کافی نداشتیم. به درخواست سرمربی باید بازدیدی به‌ زودی از امکانات مازندران داشته باشیم و در آنجا نشست خبری نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از سیدمهدی رحمتی تشکر ویژه می‌کنم. وی از تیمی به نساجی آمد که رتبه خوبی در جدول به‌دست آورد و بهترین خط دفاع لیگ را داشت. در نهایت با توجه به عملکرد و همچنین درخواست‌های هواداران، نسبت به تغییر سرمربی اقدام کردیم.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران در مورد رقم قرارداد سرمربی جدید، ادامه داد: رقم قرارداد محفوظ است. فاصله زیادی با سقف بودجه داریم و این مسئله رعایت کردیم.

وی درباره برگزاری اردو در نیم فصل گفت: قطعاً در نیم‌ فصل با نظر سرمربی، اردویی در پیش داریم.

بایندریان تصریح کرد: همه دوست داریم در کنار خانواده خودمان باشیم. در استان پرجمعیتی هستیم که استعداد‌های فراوان و مردم فوتبال‌دوست و فوتبال‌فهمی دارد. اگر بخواهیم نگاه حرفه‌ای نسبت به انتقال تمرینات به مازندران داشته باشیم، باید امکانات استان این اجازه را به ما بدهد. نشست‌های مشترکی با مدیرکل ورزش و استاندار داشتیم و خبر‌های خوبی احتمالاً در آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه جایگاه نساجی در اینجای جدول نخواهد بود، یادآور شد: ما از ابتدای فصل در دو تورنمنت بزرگ شرکت کردیم. آسیا اولین تجربه نساجی بود. با توجه به مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و فشردگی بازی‌ها، اتفاقات خوبی نیفتاد. این نوید را به هواداران می‌دهیم که حتی در این دو بازی تا نیم‌ فصل هم نگاهی رو به جلو داریم. با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه لیگ نسبت به تقویت تیم اقدام می‌کنیم.

بایندریان در مورد حضور بانوان در بازی‌های نساجی خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی یک آرزو بود. با توجه به حمایت‌های حدادیان مالک باشگاه، استاندار، مدیرکل ورزش، یگان ویژه و شورای تامین این اتفاق رقم خورد. در بازی اول با شرایط موجود نتوانستیم از حضور حداکثری بانوان بهره‌مند شویم، ولی در نیم‌فصل با توجه به تغییراتی که در استادیوم داریم، شرایطی ایجاد می‌کنیم که از بازی‌های آینده شاهد حضور همه بانوان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار