مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران:

رؤسای شوراهای دانش‌آموزی‌ بازوان اجرایی مدیران مدارس‌ هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران در نخستین نشست رؤسای شوراهای دانش‌آموزی، رؤسای شوراهای دانش‌آموزی را الگوهای سایر دانش‌آموزان و بازوان توانای اجرایی برای مدیران مدارس خواند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رؤسای شوراهای دانش‌آموزی‌ بازوان اجرایی مدیران مدارس‌ هستند

نخستین نشست رؤسای شوراهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران با حضور داود عبیری، مدیر آموزش و پرورش منطقه، حسین رحیمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فاطمه‌زهرا پورمجلسی، کارشناس روابط عموی، سمیرا باشی‌زر و امجد امیری کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و تعداد ۶۰ نفر از رؤسای شوراهای دانش‌آموزی مدارس در دو گروه دختران و پسران به صورت مجزا در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

داود عبیری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، علاوه بر اهمیت نقش رؤسای شوراهای دانش‌آموزی در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و فعالیت های مدارس، در نشست‌های جداگانه دختران و پسران رؤسای شوراهای دانش‌آموزی، عنوان کرد: شما که توانسته‌اید اکثریت آرای دانش‌آموزان مدارس خود را جلب کنید، در آینده هم می‌توانید از منتخبان مردم باشید و ضمن قبول مسئولیت در عرصه‌های وسیع‌تر، در اداره کشور به نحوه احسن نقش‌آفرینی کنید و این مهم تنها با مسئولیت پذیری و برنامه ریزی دقیق میسر خواهد شد.

در ادامه حسین رحیمی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های رؤسای شوراها کمک به تصمیم سازی مدیران مدارس در موارد مختلف و مرتبط با مدرسه است.

وی خطاب به رؤسای شوراهای دانش‌آموزی، افزود: شما به واسطه شعارها و برنامه هایی که ارائه داده اید، توانسته‌اید اعتماد سایر دانش‌آموزان را کسب کنید، لذا اکنون حلقه اتصال و زبان گویای سایر دانش آموزان با مدیر، معاونین، معلمان و اولیای مدرسه و دیگر کارکنان هستید.

در پایان رؤسای شوراهای دانش‌آموزی مدارس هم، در هر یک از نشست‌های دختران و پسران، نظراتشان را در مورد اهداف، برنامه‌ها و انتظارات دانش‌آموزان حوزه انتخابیه خود بیان کرده و با سایرین به شور و مشورت گذاشتند و سپس برگزاری ادامه‌ی هریک از جلسات رؤسای شوراهای دانش‌آموزی مدارس دخترانه و پسرانه منطقه، بصورت فصلی و تأسیس و راه‌اندازی دو گروه مجازی ویژه رؤسای شوراهای مدارس دخترانه و پسرانه در پیام رسان شاد از مصوبات مهم این جلسه بود.

خبرنگار: امجدامیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار