زنگ نوای قرآن در آموزش و پرورش منطقه ۲ نواخته شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در مراسم زنگ نوای قرآن عنوان کرد که توجه کلام وحی بیشتربه طبیعت، زندگی، عزت، قدرت، کمال و جهاد است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نوای قرآن در آموزش و پرورش منطقه ۲ نواخته شد

هم زمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز، زنگ نوای قرآن در دبیرستان شاهد شهید‌عباس راصد با حضور حسن فرازنده خالدی، مدیر آموزش و‌پرورش منطقه‌۲، حسین بختیاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی و زینب رنگریز، کارشناس مسئول قرآن و عترت منطقه نواخته شد.

خالدی ضمن تاکید به قرائت قرآن و اینکه هر کس براى کسب رضایت خدا و آگاهى در دین و دستورات الهی، قرآن بیاموزد، ثوابى مانند همه آنچه که به فرشتگان و پیامبران و رسولان داده شده، براى او حساب خواهد شد؛ عنوان کرد: عمل به صحیفه نور باعث رشد، هدایت و بالندگی انسان و جامعه خواهد شد و نیز با اشاره به حدیث شریف ثقلین از قرآن به عنوان ثقل اکبر یاد کرد و دانش آموزان را به عمل به دستورات قرآن کریم توصیه کرد.

وی در ادامه افزود: قرآن کتابی است که آغاز آن با نام خدا و سپس با حمد و ستایش و سنای پروردگار عالمیان شروع می‌شود و همچنین کتابی است که بیشترین توجهش به طبیعت، زندگی، عزت، قدرت، کمال و جهاد می‌باشد.

این مراسم با حضور قاری بین‌المللی‌ سید‌حسین حسینی‌پور در مدرسه شاهد شهید‌عباس راصد برگزار شد و از دانش‌آموز برتر نماز منطقه به نحوی شایسته و با یک قطعه سنگ از مرقد مطهر امام حسین(ع) تقدیر به‌عمل آمد.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار