مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

طرح شهید‌همت محور تحول و توانمندسازی آموزگاران است

تهران (پانا) - ‌مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران در طی بازدید از دوره آموزشی شهید‌همت عنوان کرد طرح شهید‌همت محور تحول و توانمندسازی و توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید‌همت محور تحول و توانمندسازی آموزگاران است

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ به همراه نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی منطقه ضمن حضور در محل برگزاری دوره آموزشی طرح شهید همت (دبستان علوی) از روند برگزاری این دوره بازدید به عمل آوردند.

هدایتی در این بازدید گفت: طرح شهید همت که به نام معلم شهید، محمدابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا علاوه بر توانمند سازی تخصصی، صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره‌های حضوری توسعه دهد و در واقع طرح شهید همت محور تحول و توانمندسازی آموزگاران است.

هدایتی شبکه سازی تخصصی بین معلمان، ترویج گفتمان‌های آموزشی و تربیتی، فراهم کردن بستر‌های لازم برای انتقال تجربیات و کسب شایستگی‌های لازم در قالب گروه‌های همتا و حلقه‌های علمی را از جمله مهم‌ترین اهداف طرح شهید همت عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در مدارس و کلاس‌های درس باید فراتر از سطح انتقال مباحث دانشی ظاهر شد و به آموزش شایستگی‌های پایه به روی دانش‌ آموزان تمرکز کرد. کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی، افزایش سطح توان خوانش دانش‌آموزان، ارتقای کیفیت تدریس معلمان، توانمند سازی مدیران مدارس و یافتن نقاط قوت و ضعف طرح توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی از دیگر اهداف اجرای طرح شهید همت در مدارس ابتدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار