معاون آموزش ابتدایی شهر تهران‌ در جمع مدیران دبستانی منطقه۱۸:

هماهنگی و وحدت در اجرای طرح‌‌های آموزشی مهم‌ترین برنامه معاونت ابتدایی است

مدیران مدارس بازوان اجرایی آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران‌ در جمع مدیران دبستانی منطقه۱۸‌ هماهنگی و وحدت در اجرای طرح‌‌های آموزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و وحدت در اجرای طرح‌‌های آموزشی مهم‌ترین برنامه معاونت ابتدایی است

جلسه مدیران دبستان های منطقه هجده با حضور معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و دیگر مدیران و همکاران فرهنگی در دبستان بانو کاظمی برگزار شد.

معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران بر اقدامات تاثیرگذار مبتنی بر برنامه درسی و توانمندسازی معلمان اشاره کرده و خواستار اجرای مطلوب طرح شهید همت، توانمندسازی و توسعه حرفه ای معلمان، نیازسنجی دانش آموزان در رابطه با برنامه درسی در شش محور کتب درسی، فضای مدرسه، معلم، موقعیت های یادگیری، امکانات ورزشی و کتابخانه ها شد.

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران با بیان ویژگی های افراد خلاق همچون (ریسک پذیری، کنجکاوی، پرسشگری، پشتکار، پایداری و استقلال رای) به دانش آموز در تراز سند تحول بنیادین اشاره‌ کرد و گفت: در برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین نیز پرورش دانش آموزانی با این ویژگی ها توصیه شده است و از اهداف سند تحول می باشد. مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشگاهی باید در روانشناسی آموزشگاهی نیز متمرکز باشند و خلاقیت از مهم ترین مسائل قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است.

در پایان معصومیان با بیان این نکته که در تمامی برنامه‌های اجرایی رد پای فعالیت مدیران به پر رنگی دیده می‌شود آنها را بازوهای اجرایی آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار