مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

با حضور در محله‌ها و مساجد، مشکلات مردم را در راستای عدالت آموزشی بررسی می‌کنیم/فیلم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد در مسیر عدالت آموزشی و با توجه ویژه به مدارس دولتی، برنامه ای طرح‌ریزی شده که در محله‌ها و مساجد حضور پیدا کرده و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
با حضور در محله‌ها و مساجد، مشکلات مردم را در راستای عدالت آموزشی بررسی می‌کنیم/فیلم

شهروندان منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در مسجد امیرالمومنین این منطقه به استقبال مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، شورای معاونین اداره کل آموزش و‌پرورش، مسئولین اداره کل و رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳رفتند و در راستای تحقق طرح عدالت و نصیب آموزشی برابر، مسئولین به بررسی مشکلات آموزشی و پرورشی این منطقه و گفتگو با مردم محله قائمیه و دستگرد نشستند.

مدیرکل آموزش و‌پرورش در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «به لطف خدا برنامه ای طرح ریزی کرده ایم که در محله ها و مساجد حضور پیدا کنیم. به خصوص در محله های محروم شهر، تاکنون سه الی چهار منطقه را رفته ایم و امروز توفیق پیدا کردیم در محله دستگرد و قائمیه خدمت مدیران مدارس این محله و شهروندان در مسجد جامع این محله بودیم و مشکلات آموزش‌وپرورش منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

محمد رضا ابراهیمی افزود: مشکلات این محلات تقسیم‌بندی می شود، مشکلاتی که می توان به فوریت آنها را حل کرد، مشکلاتی که در میان مدت باید حل شوند و مشکلاتی که بلندمدت‌تر هستند.برای حل همه آنها برنامه‌ریزی می شود و پیگیری خواهد شد. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر عدالت آموزشی توجه ویژه به مدارس دولتی باید صورت بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان فرزندانشان را به امانت نزد مدرسه می‌سپارند و دغدغه‌شان این است که هم فضای فیزیکی، فضا و تجهیزات، استانداردهای لازم را داشته باشد هم به‌لحاظ نیروی انسانی دانش آموزان تامین باشند. هر دوی این موارد، خواسته و مطالبه‌ای به‌حق است و ما باید در مسیر برطرف کردن دغدغه‌های مردم حضور داشته باشیم.»

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار