مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

موفقیت در ورزش‌های حرفه‌ای با سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش محقق می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشوری گفت برای موفقیت در ورزش‌های حرفه‌ای باید به مخزن نیروی انسانی یعنی آموزش و پرورش توجه شود و اگر به ورزش دانش‌آموزی توجه شود موفقیت‌های بزرگی در این زمینه کسب می‌شود و سند تحول بنیادین ما را به ساحت زیستی بدنی سوق می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در ورزش‌های حرفه‌ای با سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش محقق می‌شود

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشوری، اظهار داشت: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: در آموزه‌های دینی و اسلام توجه به‌سلامت جسم از واجبات است و جسم را باید قوی داشت تا به کمال انسانی کمک شود، در فرهنگ ایرانی نیز به وجود سلامت روان در بدن سالم تأکید شده است.

ابراهیمی اذعان داشت: یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی جوامع توجه به‌سلامت و ورزش جامعه است و از مهم‌ترین مسیرهای سلامت جسم توجه به ورزش است؛ اخلاق و منش پهلوانی هم از ویژگی‌های ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: وجه تمایز ورزش سنتی و ورزش‌های باستانی با ورزش‌های مدرن در اخلاق ورزشی است و منش پهلوانی از ویژگی‌های بارز ما است.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در ورزش‌های حرفه‌ای باید به مخزن نیروی انسانی یعنی آموزش و پرورش توجه شود و اگر به ورزش دانش‌آموزی توجه شود موفقیت‌های بزرگی در این زمینه کسب می‌شود و سند تحول بنیادین ما را به ساحت زیستی بدنی سوق می‌دهد.

ابراهیمی گفت: از سال گذشته و پس از ۱۳ سال مسابقات ورزشی احیا شد و پس از ۳ سال و بعد از دوران کرونا زمینه برای ورزش‌های دانش‌آموزی ایجاد شد و در استان اصفهان توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش دانش‌آموزی داشته‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: استان اصفهان در طرح شهید سلیمانی ۱۵۰ مکان ورزشی را به مکان‌های ورزشی اضافه کند و این نشان از اهتمام آموزش و پرورش به توسعه فضاهای ورزشی دارد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است که بتوانیم با امنیت و آسایش به امور مختلف بپردازیم ایثارگری همه ملت ایران بوده است و سرآمد ایثار شهیدان گران‌قدر ما هستند که توانستند امنیت جامعه را تضمین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار