مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

تشکیل قرارگاهی برای برقراری عدالت و توسعه آموزشی و تربیتی سراسر کشور به ویژه مناطق محروم

مشهد (پانا) - گردهمایی مدیران آموزش و پرورش کل کشور به منظور رفع مشکلات و راه کارهای مسائل مربوطه در عرصه‌های پرورشی، تربیتی و تربیت‌بدنی،آموزش اداری و مالی و نیروی انسانی و همچنین فضاها و نوسازی و....انجام گرفت.

کد مطلب: ۱۴۲۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاهی برای برقراری عدالت و توسعه آموزشی و تربیتی سراسر کشور به ویژه مناطق محروم

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این جلسات و نشست‌ها به صورت دوره‌ای است که هر ساله وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند. تمام مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها‌، بعلاوه شورای معاونین وزارت، مسائل مربوطه را در عرصه‌های پرورشی، تربیت بدنی، آموزشی و اداری، مالی و نیروی انسانی و همچنین فضاها و نوسازی در زمینه‌ها متفاوت برگزار می‌شود و تمام مسائل مربوطه‌ طرح و راهکارها مطرح می‌شود و مشکلات تمام استانها با وزارت مطرح می‌شود.

شوشتری در پاسخ به اینکه آیا ‌عدالت آموزشی و تربیتی در کل استان‌ها و کشور برقرار است گفت: درباره عدالت آموزشی و تربیتی در آموزش وپرورش، وزارت قرارگاهی را تشکیل داده است ‌که این قرارگاه خارج از روال و چهارچوبِ معمولی و متداولِ آموزش پرورش، ‌در تلاش است که در این چهارچوب انشالله بتواند توسعه، عدالت آموزشی و نصیب برابر تربیتی را در سراسر کشور فراهم کند.

شوشتری اظهار کرد: الحمدالله در این راستا اقدامات بسیار زیادی انجام شده است. ما نمی‌گوییم الان، عدالت آموزشی و پرورشی در همه کشور برقرار است. ولی می‌گوییم اقداماتی که در دولت سیزدهم در این رابطه انجام شده، ازاول انقلاب تا به الان نظیر نداشته است. برای آنها هم مثال داریم‌، مثال‌هایی که در رابطه با حق محرومیت سرانه مدارس و دانش آموزی و سرانه‌های گسترده تربیت بدنی و توزیع اقلام تربیت بدنی، تجهیزات هنرستان‌ها و همچنین توسعه مدارس شبانه روزی، برای اینکه مناطق محروم و کم برخوردار بهره‌ بیشتری از سرانه‌ها داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار :محمد میثم کبیری مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار