مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

استان چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره دانایی توانایی دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین جشنواره دانایی، توانایی دانش‌آموزان سراسر کشور در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استان چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره دانایی توانایی دانش‌آموزان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از حضور ۳۳۰ دانش آموز منتخب استانی پایه های هفتم تا یازدهم این جشنواره در استان خبر داد.

افشین امیریان گفت: این جشنواره در تاریخ های دهم تا دوازدهم آذرماه برای دختران و در تاریخ های سیزدهم تا پانزدهم آذرماه برای پسران برگزار می شود.

وی گفت: علاوه بر دانش آموزان منتخب، روسای ادارات فرهنگی و هنری استانها در اردوی دختران و کارشناس مسئولان فرهنگی و هنری استان ها در اردوی پسران در استان حضور خواهند یافت.

امیریان گفت: این جشنواره در ۴ مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برای تمامی دوره های تحصیلی در ۵ سطح پایه های اول و دوم، سوم و چهارم، پنجم و ششم، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده است.

وی گفت: از مرحله آموزشگاهی تا استانی سه کتاب به تفکیک مرحله، به دانش آموزان معرفی شده است که در مرحله اول و دوم آموزشگاهی و منطقه ای، دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی به شکل قصه گویی آزمون داده و از دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز به صورت تستی و تشریحی آزمون بعمل آمده است.

رئیس دبیرخانه اجرایی جشنواره افزود: در مرحله کشوری دانش آموزان منتخب صرفأ در کارگاه های آموزشی با حضور اساتید در حوزه کتاب کودک و نوجوان حضور خواهند یافت و اصول صحیح مطالعه کتاب، نقد کتاب را فرا خواهند گرفت و تازه های نشر در حوزه کودکان و نوجوانان ارائه خواهد شد.

گفتنی است در این نشست در خصوص نحوه پذیرش و استقبال رسمی ازدانش آموزان، نحوه برگزاری کارگاه های آموزشی، نحوه بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی استان و نحوه برگزاری آیین اختتامیه بحث و تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار