سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی، جزو ۴ استان برتر کشور شناخته شد

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از قرار گرفتن سازمان دانش‌آموزی استان در ردیف ۴ استان برتر کشور در حوزه های اردویی، گردشگری و روابط عمومی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی، جزو ۴ استان برتر کشور شناخته شد

سید علیرضا موسوی نژاد در نشست شورای معاونان این اداره کل با بیان این خبر، اظهار کرد: برگزاری جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، مانور زلزله در بیش از ۱۰۰۰ آموزشگاه سطح استان، اعزام بیش از ۶۰۰ دانش آموز زیارت اولی به مشهد مقدس و برگزاری مانور یاوران انقلاب در ۱۲ شهرستان استان از مهم ترین برنامه های اجرا شد توسط سازمان دانش آموزی به شمار می رود.

وی، با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در سال گذشته توسط سازمان دانش آموزی، تصریح کرد: همچنین این سازمان در ایام اربعین حسینی، یک کاروان از فرهنگیان استان را به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از جذب ۳۶ هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان جهادی خبر داد و عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در خراسان جنوبی، به عنوان یک تشکل دانش آموزی، تشکیل گروه‌‎های جهادی پیشرفت است تا عرصه‌‎هایی را برای حضور بچه‌ها در راستای کمک به همنوعان خود فراهم کند.

به گفته موسوی نژاد اجرای ۷ برنامه رادیویی با موضوعات مختلف و برنامه ریزی اردوها و سفرهای تربیتی برای دانش آموزان با توجه به اقلیم و بوم استان را از مهم ترین برنامه های سازمان دانش آموزی برای سال تحصیلی جار در خراسان جنوبی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار