ارائه ۴۰عنوان مهارت در فرصت دوم آموزش به سوادآموزان

بیرجند (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارائه سواد کاربردی ۴۰ عنوان مهارت اجتماعی به منظور تربیت شهروند مطلوب، به سوادآموزان مرکز یادگیری محلی مشارکتی شهید مطهری بیرجند خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ۴۰عنوان مهارت در فرصت دوم آموزش به سوادآموزان

مهدی احمدنژاد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل آموزش و پرورش با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، عنوان کرد: یکی از اقدامات و برنامه های محوری سازمان نهضت سوادآموزی کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش مددجویان بی سواد و کم سواد است.

وی، از ارائه خدمات آموزشی و تربیتی برای بی سوادان و کم سوادان زندان های استان در فرصت دوم آموزش با هدف برقراری عدالت آموزشی و تربیتی خبر داد و افزود: سطح سواد افراد یکی از عوامل مؤثر در ارتکاب جرم و بزه در جامعه به شمار می رود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که مجموعه معاونت سوادآموزی افتخار دارد با ارائه آموزش مهارت های اساسی زندگی توانسته نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند، تصریح کرد: با مشارکت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی می‌توان آموزش های مؤثر به مددجویان ارائه کرد.

به گفته احمد نژاد تعامل و مشارکت تمامی مشاوران و روحانیان سازمان زندان ها در برنامه ها، موفقیت طرح های سوادآموزی در زمینه کاهش جرم و آسیب های اجتماعی را تضمین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار