مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

اولین کسی که از کار خیر ما بهره می برد خودمان هستیم

اصفهان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت اولین کسی که از کار خیر ما بهره می برد و خوشحال می شود خودمان هستیم.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین کسی که از کار خیر ما بهره می برد خودمان هستیم

محمد رضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جشن استانی عاطفه ها بیان کرد:در حوزه آموزش و پرورش، جشن عاطفه ها یا پویش نیکوکاری زیرمجموعه و از وظایف معاونت پرورشی می باشد. این اتفاق یعنی با اقدامی که انجام می دهیم می خواهیم فرهنگ خیر و خیراندیشی را رواج دهیم و نکته دیگر این که با اقدامی که انجام می دهیم در مسیر کلام خدای سبحان و کلام پیامبران الهی و حضرات معصومین گام بر می داریم و در حقیقت ما داریم آیات الهی را تفسیر می کنیم .


محمد رضا ابراهیمی ادامه داد:یک نفر ممکن است مبلغی خیلی کم برای کار خیر قرار دهد. نیت وی مهم است یعنی دارد برای خدای سبحان ودر مسیر الهی گام بر می دارد.


وی افزود: می گویند وقتی شخصی صدقه می دهد دست صدقه دهنده دست خداست چرا که دارد کار خدایی انجام می دهد .اولین کسی که از کار خیر ما بهره می برد و خوشحال می شود خودمان هستیم و باعث می شود خودمان به آرامش برسیم و در نتیجه کار خیر ما به دست کسانی می رسد که آنان نیز خوشحال می شوند و در نتیجه خوشحال کردن بندگان خدا یعنی خوشحال کردن خدا.

ابراهیمی تصریح کرد: جشن نیکوکاری اقدام بسیار خوب و فرهنگی هست ‌و دانش اموزان عزیز باید سعی کنند هر کسی سفیر کمک به دیگران باشد .یعنی هر کسی نماینده ویژه خانواده خود ، سفیر مدرسه ، سفیر خانواده ، سفیر مدرسه بین دوستان باشد و اشاعه کار خیر بدهد.
وی تاکید کرد: هفته گذشته هفته اول مهرماه هفته دفاع مقدس بود. دشمن آمد، با همه توان با استفاده از تمام ظرفیت جهانی به کشور ما حمله کرد و ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ حمله سراسری علیه ایران اسلامی اتفاق افتاد. در دوره های گذشته هر جنگی بین ایران و دیگران اتفاق می افتاد بخشی از سرزمین ما را می گرفتند و در دوران قاجار نقشه جغرافیای ما تقریبا نصف شد ، در دوران پهلوی بخشی را بخشیدند ، در دوران پهلوی دوم بحرین را هدیه کردند اما تنها زمانی که علی رغم این که تقریبا تمام جهان به لطف خدا و ایثارگری مردم رهبری امام عظیم الشان حتی یک میلیمتر از کشور ما به دست دشمن نیفتاد و این کار بسیار مهمی بود بیش از ۲۳۰۰۰۰ نفر شهید شدند بیش از میلیون نفر جانباز شدند. تعداد چند میلیون نفر رزمنده و یثرگر داریم که همه اینها برای ما مقدس هستند و ما باید به تاریخ معاصر خود افتخار کنیم .


وی در ادامه گفت : سه محور اصلی را باید در نظر داشته باشیم اول تعلیم ، دوم تربیت و مسائل دینی سوم ورزش و شادابی و نشاط

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار