رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

مدرسه، خانواده و دانش‌آموز سه رکن مهم تعلیم و تربیت هستند

کرج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس از یکم تا پانزدهم مهرماه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت مدرسه، خانواده و دانش‌آموز سه رکن مهم تعلیم و تربیت هستند که در صورت همراهی با یکدیگر می‌توانند هدف نهایی یادگیری را تحقق بخشند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، خانواده و دانش‌آموز سه رکن مهم تعلیم و تربیت هستند

اسماعیل یاری شیرمرد رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز هدف از تشکیل انجمن اولیا و مربیان را همفکری همکاری و تلاش برای بهبود و پیشرفت هرچه بهتر امور آموزش و پرورش دانش آموزان دانست و افزود: هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی بین خانه و مدرسه است.

وی عنوان کرد: مدرسه، خانواده و دانش آموز سه رکن مهم تعلیم و تربیت هستند که در صورت همراهی با یکدیگر می‌توانند هدف نهایی یادگیری را تحقق بخشند.

یاری ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال با رویکرد مردمی‌سازی دولت و نیز زمینه سازی برای مشارکت هرچه بیشتر اولیا با تخصص‌های مورد نیاز مدارس، اولیا در اداره مدارس نقش مشارکتی جدی‌تری را ایفا کنند.

وی تشکیل مجامع انتخاباتی در مدارس را نمود عینی مردم سالاری دینی و مردمی‌سازی آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: این مجمع بهترین عرصه برای استفاده از ظرفیت خانواده‌ها در خدمت رسانی متنوع به فرزندان این مرز و بوم است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: انتخاب قریب به ۱۲ هزار نفر از اولیا به عنوان انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس، شکل گیری پارلمان بزرگ اولیا را در استان رقم خواهند زد که گامی نوین در توجه به جایگاه اولیا در اداره مدارس و نقش آفرینی آنان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس، پدران حضور جدی‌تری داشته باشند تا بتوانیم در کارگرهای تخصصی که بعد از انتخابات در مدرسه شکل می‌گیرد از ظرفیت آنان استفاده بهینه به عمل آید.

یاری تصریح کرد: از تمامی اولیای دانش آموزانی که تخصص و ظرفیت‌های لازم را دارند، دعوت می‌کنیم برای نامزدی این انتخابات به اولیای مدرسه مراجعه کنند تا زمینه معرفی و بسترسازی جهت حضور هدفمند در مجامع انتخاباتی برای این عزیزان فراهم شود و انشاالله شاهد شکل گیری انجمن‌های اولیا و مربیان قوی و کارآمد در مدارس استان باشیم.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار