رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

تشکیل انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مدرسه می‌شود

کرج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز در برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان گفت تشکیل انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مدرسه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل انجمن اولیا و مربیان موجب تقویت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مدرسه می‌شود

اسماعیل یاری شیرمرد، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز با بیان اهداف مهم تشکیل انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا و تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی های مدرسه در زمینه های آموزشی و تربیتی، تاکید کرد: تعامل عمیق و همه جانبه همسویی اولیا با مدارس به ویژه معلمان برای تعقیب اهداف آموزشی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین آموزش و ارتقاء سطح توانایی و مهارت اولیای دانش آموزان ضرورت دارد.

وی افزود: مدرسه، خانواده و دانش آموز از ارکان مهم تعلیم و تربیت هستند که در صورت همراهی با یکدیگر می توانند هدف نهایی یادگیری را محقق کنند.

یاری شیرمرد یکی از پل‌های مهم ارتباطی و تقویت مشارکت اولیا در مدارس و فرایند آموزش را انجمن‌های اولیا و مربیان دانست و اضافه کرد: اگر انجمن‌های اولیا و مربیان حضوری موثر و مستمر در مدارس نداشته باشند بدون شک تعلیم و تربیت کاملی را شاهد نخواهیم بود از این رو باید مشارکت حداکثری اولیا در مدارس را داشته باشیم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: از بین ۷۲ دو نفر از اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان مناطق و شهرستانهای استان البرز( ۴۸ اولیا و ۲۴ مدیر مدرسه)، با رای حاضرین تعداد ۹ نفر (6 اولیا و سه مدیر مدرسه) به عنوان اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز انتخاب شدند.

منتخبین اولیا به این شرح هستند. لیلا نعمتی- زهرا امامی- علی حیدری-پریسا دارابی- عبداله بحرینی ( ناحیه ۳ کرج ) و محمدحسن انصاری (ناحیه ۴ کرج)

همچنین منتخبین مدیران مدارس نیز این نفرات انتخاب شدند. مهناز ابهری( ناحیه ۳ کرج) - مرتضی محسنی کرامت ( ناحیه ۳ کرج)- معصومه اکبری ( ناحیه ۱ کرج)

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار