مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است و همچنین می توان بازویی توانمند برای مدیریت مدرسه باشد.

وی ادامه داد: شعار همیشگی ما این است مدیر مدرسه، مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین ترتیب انجمن اولیا و مربیان مدرسه نیز باید در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند.

حجرگشت بر توجه به مدارس دولتی عادی تاکید داشت و عنوان کرد: توجه به انجمن اولیا و مربیان مدارس دولتی عادی و خصوصاً مدارس حاشیه ای باید جدی گرفته شود، چراکه اکثریت دانش آموزان ما در این مدارس حضور دارند نه در مدارس خاص.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین نظارت بر حسن انجام انتخابات انجمن اولیا و مربیان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید مسئولانه عمل کرد.

در ادامه یاری شیرمرد، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در این جلسه نمایندگان انجمن های اولیا استان البرز با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی در ادامه افزود: گزارش اجمالی از عملکرد اداره انجمن اولیا و مربیان استان، پیگیری مصوبات جلسه قبل، ارائه طرح آموزش اولیا پیش دبستانی توسط مرکز جامع استان، آخرین وضعیت سرویس مدارس حمل نقل و فرم لباس، معرفی اعضای جدید شورا و اعطای ابلاغ اعضا، استماع نظرات و پیشنهادات اعضا از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار