رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

انجمن اولیا و مربیان، تجلی پیوند بین اولیا و مربیان مدارس است

کرج( پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز همزمان با آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان ضمن تبریک این ایام به اولیا و مربیان مدارس گفت انجمن اولیا و مربیان، تجلی پیوندی است که برای مشارکت در امر تربیت، بین اولیا و مربیان مدارس انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان، تجلی پیوند بین اولیا و مربیان مدارس است

اسماعیل یاری شیرمرد رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: در سایه پیوند اولیا و مربیان می توانیم شاهد کیفیت بخشی امور آموزشی و پرورشی مدارس و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان باشیم.

وی نهاد خانواده را یکی از اصلی‌ترین ارکان تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین عنوان کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت مناسبی برای توسعه تعاملات بین اولیا و مربیان به منظور همسویی در روش‌های تربیتی بین خانه و مدرسه و نیز بهبود روابط سازمانی و تبیین جایگاه خانواده در مدرسه از طریق تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس است.

یاری شیرمرد تصریح کرد: همکاری و مشارکت خانواده و مدرسه، نقش بسزایی در دستیابی به اهداف والای نظام آموزش و پرورش همانند: ایجاد عدالت آموزشی، تحول در نظام تعلیم و تربیت، مدرسه محوری، مهارت آموزی و مهیا نمودن دانش آموزان برای زندگی اجتماعی در تراز نظام جمهوری اسلامی دارد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز در پایان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای عناوین روزشمار این هفته در سطح مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز و همینطور مدارس اجرا خواهد شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش متمرکز منطقه‌ای و استانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اولیا، تقدیر از مدرسان آموزش خانواده و نیز تقدیر از اولیای فعال وخیّر اشاره کرد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار