دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف جامعه اتفاقات درخشانی را رقم زده‌ است

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت‌ تجربه نشان داده هر وقت دانش‌آموزان وارد صحنه‌های مختلف جامعه شده‌اند، توانسته‌اند اتفاقات بسیار خوب و درخشانی را رقم بزنند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف جامعه اتفاقات درخشانی را رقم زده‌ است

حسین تاریخی در همایش نظم جدید جهانی (نوجهان) اظهار کرد: تجربه نشان داده هر وقت دانش‌آموزان وارد صحنه‌های مختلف جامعه شده‌اند، توانسته‌اند اتفاقات بسیار خوب و درخشانی را رقم بزنند، حال امروز این پرچم تأثیرگذاری، به شما دانش‌آموزان عزیز رسیده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با طرح این پرسش که دانش‌آموزان می‌توانند چه تأثیری در نظم جدید جهانی داشته باشند، گفت: مهم‌ترین تأثیر دانش‌آموزان تبیین مفاهیم نظم جدید جهانی و شکستن هیمنه دروغین نظام سلطه است که همواره سعی دارد بر دولت‌های دیگر چیرگی یابد.

وی با اشاره به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم، تاکید کرد: همه شما عزیزان اهل تحقیق و بررسی هستید و می‌توانید محتواهای این حرکت عظیم که رویدادی تاثیرگذار است و می‌تواند سرچشمه اتفاقات خوب دیگری باشد را گسترش دهید.

تاریخی در پایان خاطرنشان کرد: رویداد نوجهان می‌تواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند که مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

همایش بین‌المللی «نوجهان» ‌در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و با توجه به ماموریت مهم ایشان به دانش‌آموزان مبنی بر شناخت نقش و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی، امروز با حضور بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز ایرانی و خارجی و مسئولان‌ در سالن همایش‌های صدا‌و‌سیما برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار