دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مطرح کرد؛

دانش‌آموزان عضو اتحادیه ملزم به نقش‌آفرینی در مدارس هستند

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت دانش‌آموزان عضو اتحادیه پرچم‌داران این تشکل دانش‌آموزی در محیط مدرسه، شهر و استان هستند و باید به تمام معنا در حالت آماده‌باش باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان عضو اتحادیه ملزم به نقش‌آفرینی در مدارس هستند

حسین تاریخی در اجلاسیه دوم کنگره چهاردهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی که مراسم افتتاحیه آن صبح امروز، ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در اردوگاه شهید‌باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کنگره چهاردهم ویژگی‌های متمایزی با سایر کنگره‌ها دارد، در این کنگره یاد و خاطر حضرت ولیعصر(عج) بسیار پررنگ است و عرض ارادت مسئولینی که به عضویت اتحادیه درآمده‌اند باید متفاوت باشد.

وی با اشاره به شرایط حال حاضر و تمرکز دشمن برای اثرگذاری روی دانش‌آموزان گفت: در این سال‌ها باید بروز و نمود متفاوتی داشته باشیم و همچنین مانند شعار کنگره چهاردهم، بیدار بمانیم تا صبح امید.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: بیدار تا صبح امید تلقی زمانی است که انسان همواره باید در حالت آماده‌باش‌ باشد. غلفت در هر لحظه ممکن است باعث از دست رفتن بسیاری از قله‌ها شود. باید در آرایشی قرار گیریم که هر زمان کنشی در‌خور را در محیط‌های پیرامونی داشته باشیم.

تاریخی با اشاره به اینکه در ایام حاضر اجازه غفلت وجود ندارد، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما پرچم‌داران اتحادیه در محیط مدرسه، شهر و استان هستید و باید به تمام معنا در حالت آماده‌باش باشید. تلاش این است در این کنگره مروری بر برنامه‌ها، ماموریت‌ها و محتواها داشته باشیم و با چشمانی باز برای نقش‌آفرینی در ایام سال تحصیلی آماده شویم.

وی ادامه داد: شما ملزم به رقم‌زدن اتفاقات بزرگ هستید. ان‌شالله با هم‌فکری و هم‌اندیشی تصمیمات و انتخاب‌های خوبی را رقم خواهیم زد و سال تحصیلی متفاوتی را شروع می‌کنیم.

دبیرکل اتجادیه انجمن‌های اسلامی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجلاسیه دوم کنگره چهاردهم تصریح کرد: در این نشست آیین انتخابات شورای مرکزی برگزار خواهد شد و اعضای قرارگاه ملی نیز نظرات خود را مطرح خواهند کرد و همچنین منتخبان قرارگاه ملی معرفی می‌شوند. برنامه "نوجهان" نیز در خلال کنگره برگزار خواهد شد که لبیکی است به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نظم جدید جهانی. پیش‌بینی می‌شود نوجهان نقطه سرآغازی باشد برای اتفاقات خوبی که در مدرسه، شهر و استان رقم می‌خورد. علاوه بر این موارد دغدغه‌های دانش‌آموزان نیز با حضور مسئولان شنیده می‌شود و جمع‌بندی برنامه‌ها و ماموریت‌ها در انتهای اجلاسیه در دستور‌کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار