‎برپایی موکب شهدای معلم و دانش‌آموز در گلستان

گلستان(پانا)-‎موکب « فرهنگیان شهدای معلم و دانش‌آموز » با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان گرگان و کانون فرهنگی تربیتی طه و سازمان دانش‌آموزی استان زیر نظر اداره فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی استان در خیابان اربعین گرگان برپا شد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
‎برپایی موکب شهدای معلم و دانش‌آموز در گلستان

گفتنی است ازجمله پر طرفدار ترین موکب ها در خیابان اربعین، موکب شهدای دانش آموز، موکب شهید ابراهیم هادی و رادیو جوانه های کانون فرهنگی تربیتی کانون طه که با همراهی بی سابقه دانش آموزان آینده ساز این مرزو بوم ایجاد و با استقبال مردم گرکان مواجه شده است.

در این موکب، دانش آموزان سخنان و اشعار زیبای خود را در وصف حال و هوای اربعین و کربلای معلی عنوان نموده و به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی وپذیرایی از زائران اربعین پرداختند.

موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در بازدید از این موکب ها با اذعان به اینکه موکب های دانش آموزی سرمنشاءحیات فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: حضور پر شور دهه هشتادی ها در خیابان اربعین نشان از ارادتمندی نسل نوجوان به سیره ائمه اطهار، به ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام دارد.

گفتنی است از ١۵ شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی موکب های دانش اموزی و دیگر موکب ها با عنوان جاماندگان اربعین در تمام شهرستان های استان برپا و با اجرای دعا و مداحی ، نقاشی و خطاطی ، سرود و قرائت قرآن ، به همراه پذیرایی ویژه ، حال و هوای ناب راهپیمایی با شکوه اربعین را در بین زائران جامانده ایجاد و یاد آنها را در دل و جان دوستداران حسینی، زنده نگه داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار