نمایشگاه دستاوردهای هنری معلولین به مناسبت هفته دولت در شهرستان کردکوی

گلستان (پانا) - به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای هنر معلولین (برنامه توانبخشی مبتنی برجامعه cbr) با مشارکت سازمان بهزیستی شهرستان کردکوی در کانون کوثر این شهرستان برگزار شد

کد مطلب: ۱۳۹۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای هنری معلولین به مناسبت هفته دولت در شهرستان کردکوی

در نمایشگاه دستاوردهای هنر معلولان، کارآفرینان برجسته شهرستان تحت پوشش سازمان بهزیستی چرم تمیشه، مرکز توانبخشی شکوفا و.. به نمایش آثار خود پرداختند‌.

اسماعیل نوری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کردکوی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در راستای نمایش توانمندی های معلولین شهرستان، نمایشگاه توانمندی های معلولین شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی کوثر کردکوی برگزار شد تا توانمندی های این عزیزان را به معرض نمایش درآورده و در ادامه حمایت صنعتگران را همراه داشته باشیم.

نوری در رابطه با توانمندی معلولین اضافه کرد: معلولین هنرمند دیگری در گوشه گوشه این مرزو بوم داریم که نیازمند شناسایی هستند و وظیفه ما به عنوان شهروند این است که این استعدادها را شناسایی و معرفی کنیم.

وی در پایان افزود: معلولیت نباید محدودیت بیاورد، چرا که جوانان ما سرشار از استعداد و توانایی هستند.

در این نمایشگاه مسئولین از هنر این هنرمندان بازدید کرده و از هنرمندان خواستند که مشکلات خود را بازگو کنند.

هنرمندان مشکلات و محدویت های خود، نه به عنوان یک معلول بلکه به عنوان یک هنرمند بیان و مشکلات کار و و نبود بودجه مورد نیاز را عنوان کردند و از مسئولین قول رسیدگی گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار