مدیر کل آموزش پرورش استان گلستان:

دانش‌آموزان با روحیه مطالبه‌گری در خبرگزاری پانا فعالیت کنند

گلستان(پانا)-سید رضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خبرنگاران را افرادی جسور نامید و از دانش‌آموزان با روحیه مطالبه‌گری خواست تا در خبرگزاری پانا فعالیت کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با روحیه مطالبه‌گری در خبرگزاری پانا فعالیت کنند

سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با ضمن تشکر از خبرنگاران و مربیان پرتلاش،جهادی و انقلابی بیان کرد: دانش آموزان عزیز،اگر روحیه مطالبه گری دارید در خبرگزاری پانا باشید. خبرنگار جسارت دارد و از هیچ چیز نمیترسد. برای مثال،اگر در مدرسه ی ما اشکالی وجود دارد به زبان گویا بیان کنیدتا ما از شما پشتیبانی کنیم. اگر از ما در مدرسه با مطالبه گری حمایت کنید آن جا به مدرسه ای پویا تبدیل می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شما باید به عنوان خبرنگار مطالعات زیاد و کامل داشته باشید تا زمان قلم بدست گرفتن از همه چیز مطلع باشید.شما اگر در این تشکلات شرکت کنید به راحتی میتوانید در جامعه قرار بگیرید و مقابل مدیران صحبت کنید.اگر به درستی در این راه قدم بردارید در آینده شما از بزرگترین مسئولان نظام خواهید بود.

سیدرضا نظری ،استان گلستان را ملقب به رنگین کمان اقوام دانست و ادامه داد: گلستان،به واسطه رنگین کمان اقوام بودن در بسیاری از حوزه ها موفق هست. مهارت، گفتار و ادبیاتی که نزد هر قوم هست،اگر تجلی پیدا کنند گلستان ما،تبدیل به یک ایران کوچک میشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان درباره رادیو مدرسه بیان داشت: ما به کمک بخش پرورشی آموزش و پرورش رادیو مدرسه را با هدف افزایش روحیه اجتماعی و توانایی برقراری ارتباط دانش آموزان گوشه گیر و خجالتی راه اندازی کردیم.با استفاده از این بخش توانستیم استعدادهای نهفته بسیاری از دانش آموزان را کشف و شکوفا کنیم.

موسی کابلی ،معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در جمع خبرنگاران پانا بیان کرد: ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای خبرنگاران فعال و پای کار پانا استان،دانش آموز خبرنگاران باید در مسائل علمی و فرهنگی فعالیت مفید و گسترده ای داشته باشند و بازتاب دهنده ی صحیح مسائل مختلف جامعه بین دانش آموزان و مردم باشند.حضور خبرگزاری پانا در پوشش دهی اخبار سطح استان بسیار مهم و تقویت آن جزو الویت های کار ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار