دختر خردسال گلستانی به مسابقات ملی لکوکاپ ایران دعوت شد

گلستان(پانا) - دختر خردسال گلستانی عضو انجمن رباتیک کانون فرهنگی تربیتی طه با کسب مقام دوم در جشنواره هماهنگ استانی به مسابقات ملی لکوکاپ ایران دعوت شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دختر خردسال گلستانی به مسابقات ملی لکوکاپ ایران دعوت شد

آوا امیری، کودک ۵ ساله و خردسال ترین عضو انجمن رباتیک کانون طه گلستان است که در جشنواره لکوکاپ هماهنگ استانی در رشته لکوکیدز(رباتیک کودکان - مهندسی خلاقیت) توانست با کسب مقام دوم جواز ورود به مسابقات ملی لکوکاپ در دانشگاه صنعتی شریف را کسب کند.

در نهمین جشنواره لکوکاپ هماهنگ استانی که از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد استان های گلستان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و منطقه نور در یک دسته بندی قرار گرفتند که در این رقابت آوا امیری از استان گلستان با کسب رتبه دوم به مسابقات ملی ایران صعود کرد.

لکوکاپ بزرگترین رویداد دانش آموزی خاورمیانه است که با برگزاری جشنواره های مختلف سعی در ایجاد بستر مناسب جهت رشد استعدادهای دانش آموزان و به نمایش گذاشتن این استعدادها در فضای مناسب دارد.

در لکوکاپ ایران بیش از ۱۸ رشته در رده های سنی مختلف به رقابت می پردازند و رشته لکوکیدز مناسب کودکان ۵ تا ۷ ساله است که ایجاد تفکر خلاق برای ساخت ابزار مدرن از مهمترین اهداف آن به شمار می رود.

لازم به ذکر است آوا امیری شاگرد مهرگان نامنی دبیر انجمن رباتیک کانون طه است که به مدت یک سال است به عنوان خردسال ترین مربی در کنار ایشان در کانون مشغول به فعالیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار