مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد:

خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

عباس آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد گفت خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

محمود الیاسی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای گران‌قدر خاصه شهید محمود صارمی و سایر شهدای والامقام عرصه خبر و قدردانی از زحمات ارزشمند فعالان حوزه‌های مختلف اطلا‌ع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی، روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت و افزود: آموزش و پرورش نقشی مهم در بصیرت‌افزایی و انتقال مفاهیمی مانند ایثار و شهادت به نسل امروز دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

الیاسی در ادامه اظهار کرد: جا دارد از تلاش‌ها، همکاری‌ها و حمایت‌های همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه اعضای شورای آموزش و پرورش، خیرین، انجمن مدارس و...که همواره در همه امور با نهاد تعلیم و تربیت همراه هستند، قدردانی کنم.

مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و تقارن هفدهم مردادماه با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با الگوگیری از اصول تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حرکت کنند.

وی خبرنگاران را حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان دانست و اذعان کرد: خبرنگاران افرادی تیزبین و هوشیار هستند که برای شناخت و بیان نقاط ضعف و قوت جامعه گام برمی‌دارند که جا دارد از زحمات همه این جهادگران بی‌ادعا قدردانی کنم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت عباس‌آباد در پایان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات، توفیقات، عملکردها، طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش ارائه کرد.

در ادامه این نشست، خبرنگاران بر تعامل بیشتر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه و خبر تأکید و آمادگی خود را برای همکاری و انعکاس اخبار آموزش و پرورش اعلام کردند.

در پایان این نشست از خبرنگاران، مسئول بسیج رسانه و دانش آموزان خبرگزاری پانا با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار