مدیر آموزش و پرورش نایین:

خبرگزاری پانا سکوی شروع خبرنگاری حرفه ای است

نایین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: نیاز امروز، آمادگی دانش‌آموزان برای مسئولیت‌های بالاتر است و در این مسیر خبرگزاری پانا سکویی برای شروعی بزرگتر و حرفه ای کار خبرنگاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا سکوی شروع خبرنگاری حرفه ای است

حمید شهریاری در آیین تجلیل از خبرنگاران پانا شهرستان نایین ضمن تبریک روز خبرنگار محضر دانش آموزان خوب، خوش ذوق، باسلیقه و پرکار خبرگزاری پانا، اظهار کرد: عرصه رسانه که امروز دشمن بیشترین سعی و تلاش خود را در جهت تخریب در این فضا قرار داده، بستری است که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز روند فعالیت خبرگزاری پانا در شهرستان نایین با تعداد محدودی خبرنگار در چند سال گذشته، گفت: اوایل که این واحد خبری آغاز به کار کرد، در حد چند دانش آموز به صورت محدود فعالیت خود را شروع کردند و اولین پوشش خبری، پوشش خبری سطح مدارس بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین ادامه داد: این خبرگزاری در نایین امروز به سطح خوبی رسیده است و آنچه که از امروز از دانش آموزان عزیز در عرصه خبرنگاری توقع داریم، تقویت روحیه دینی و هویت ملی مردم است، زیرا امیدبخشی، حمایت و تقویت نظام و همچنین نقد مسولان از ضروریات امروز در بستر رسانه است.

وی با اشاره به اینکه نقد مسولان توسط رهبر انقلاب نیز تاکید شده، بیان کرد: معرفی خدمات نظام و مسولان به مردم، ظرفیت های شهرستان از ضروریات فعلی است و ما از خبرگزاری پانا توقع داریم که بیش از پیش به کادرسازی بپردازد.

شهریاری ادامه داد: یکی از مواردی که نیاز امروز ماست، آمادگی دانش آموزان برای مسئولیت بالاتر است، زیرا خبرگزاری پانا سکویی برای شروع بزرگتر است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار