رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور:

نمایشگاه‌های خانواده یک طرح اجتماعی بسیار سازنده در راه ترویج دین است

مشهد(پانا) - رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور و امام جمعه موقت تهران عنوان کرد برگزاری نمایشگاه‌هایی با محوریت خانواده و عفاف و حجاب یک طرح اجتماعی بسیار سازنده در راه ترویج دین است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه‌های خانواده یک طرح اجتماعی بسیار سازنده در راه ترویج دین است

آیت‌الله کاظم صدیقی، رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور و امام‌جمعه موقت تهران در همایش افتتاح رسمی نمایشگاه تخصصی خانواده «مهرانه» که در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، بیان کرد: نمایشگاه یک طرح اجتماعی است که کارهای بسیار خوبی برای تبلیغ دین، خدا، خون شهدا، حجاب و عفاف در اینجا رقم میزند.

وی در ادامه افزود: برگزاری اجتماعات، مجالس، محافل، نمایشگاه‌ها و... که برای عزت کشور و ترویج دین فعالیت دارند از نظر اسلام بسیار باارزش است و همچنین در مسئله ترویج دین و رونق مذهب بزرگ کردن معروفات و تشویق به خوبی‌ها؛ مقدم در برخورد با بدی‌ها است.

صدیقی برگزاری ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به قیمت تولید در این نمایشگاه را اقدامی بسیار مؤثر در ترویج دین و پیشگیری از منکر دانست و با توجه به همین امر بیان کرد: همچنین حضور افراد مؤمن و متدین و کسانی که التزام اسلامی دارند و ارائه تسهیلات برای خرید چادر از جمله کارهای فرهنگی و تبلیغی در راه ترویج دین است که در این نمایشگاه بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

بیش از ۴۰ رویداد فرهنگی متفاوت در نمایشگاه تخصصی خانواده «مهرانه» مشهد رقم خورده است.

مهدی رضایی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان رضوی، در شرح عملکرد نمایشگاه تخصصی خانواده «مهرانه» مشهد، اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 الی ۲۵ تیرماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با رویدادهای بسیار متنوع میزبان بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به 8 محور اصلی در برنامه‌های نمایشگاه، افزود: این نمایشگاه با بیش از ۴۰ رویداد فرهنگی متفاوت در حوزه‌های خانواده و تغذیه سالم، خانواده؛ صنایع‌دستی و گردشگری، خانواده؛ آموزش و مشاوره، خانواده و زیست عفیفانه، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و کودک، خانواده و امنیت، خانواده؛ ورزش و نشاط و سرگرمی برای بازدید عمومی برنامه‌ریزی‌شده است.

رضایی در ادامه بیان کرد: هر شب گروه سرود ۲۵۰ نفره طلایه‌داران معروف رأس ساعت ۸ در محوطه باز نمایشگاه قطعه‌ای با موضوع عفاف و حجاب اجرا می‌کنند که مورد استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفته است و همچنین برنامه‌های شاد و مفرح برای ساعاتی خوش که خانواده‌ها کنار هم سپری کنند برنامه‌ریزی‌شده و هر شب با حضور هنرمندان، قهرمانان و ورزشکاران مطرح استانی و کشوری اجرا می‌شود.

نمایشگاه تخصصی خانواده «مهرانه» با حضور رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی در مشهد افتتاح شد.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار