دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی خبر داد

جشن‌های باشکوه ازدواج آسان و هدیه سفر کربلا به زوج‌های جوان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

مشهد(پانا) - دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی عنوان کرد به‌منظور تحکیم خانواده و ترویج ازدواج آسان به سبک زندگی اسلامی جشن‌های باشکوه ازدواج آسان و هدیه سفر کربلا به زوج‌های جوان با مشارکت خیرین در دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌های باشکوه ازدواج آسان و هدیه سفر کربلا به زوج‌های جوان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

مهدی رضایی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خانواده«مهرانه» بیان کرد: این نمایشگاه با 8 محور از 21 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده که یکی از محورهای مهم آن خانواده و ازدواج آسان است، ازاین‌رو با پیگیری‌های انجام شده و مشارکت خیران تدارک مراسم عقد و ازدواج 14 زوج جوان فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: جهت برگزاری مراسم برای هر زوج 45 میلیون تومان درنظر گرفته شده است و همچنین از طرف خیرین این اقدام خدا پسندانه مبلغ 8 میلیون تومان کارت هدیه و هزینه سفر کربلا و اقامت در «برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن» پرداخت خواهد شد.

رضایی بیان کرد: در این مراسم سفره عقد، آرایشگاه، گروه دف‌نوازان، فیلمبردار، عکاس، مزون، آتلیه و پذیرایی و همچنین مراسمات آتش بازی از خانواده عروس و داماد توسط حامی فراهم شده است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در پایان اعلام کرد: نمایشگاه خانواده (مهرانه) در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار با بیش از 400 غرفه با موضوعات خانواده و تغذیه سالم، خانواده؛ صنایع‌دستی و گردشگری، خانواده؛ آموزش و مشاوره، خانواده و زیست عفیفانه، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و کودک، خانواده و امنیت، خانواده؛ ورزش و نشاط و سرگرمی از 21 تیرماه برگزار و به مدت پنج‌روز تا 25 تیرماه دایر و ادامه دار خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار