معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

تحقق ۱٠٠درصدی طرح آموزش مهارت‌های کار با رایانه ویژه سوادآموزان دوره انتقال استان البرز

کرج ( پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد 90 نفر از سوادآموزان دوره انتقال در طرح آموزش مقدماتی کار با رایانه شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق ۱٠٠درصدی طرح آموزش مهارت‌های کار با رایانه ویژه سوادآموزان دوره انتقال استان البرز

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه تعریف سواد با توسعه و پیشرفت فناوری، تغییر کرده است، بیان کرد: توانمندسازی افراد کم‌سواد در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از اولویت‌ها و راهکارهای سرآمد سازمان نهضت سوادآموزی است که در جذب و نگهداشت سوادآموزان نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به تحقق صد درصدی حجم ابلاغی این طرح در استان تصریح کرد: در سال جاری برای 90 نفر از نوسوادان دوره انتقال در قالب 6 کلاس، آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی با الفبا و اعداد انگلیسی، کلمه‌های پرکاربرد، کار در محیط ورد، اینترنت، پست الکترونیک و ... به صورت تئوری و عملی اجرا شده است.

عسگرپور هدف از اجرای این طرح را آشنایی نوسوادان با اصول اولیه کار با رایانه و استفاده در زندگی روزمره آنان دانست و افزود: کارگاه های مهارتی این طرح با استفاده از ظرفیت هنرستان های استان و در راستای تفاهم نامه با معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار