معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

راهکارهای اجرایی به منظور ترغیب و تشویق سوادآموزان با جدیت پیگیری می‌شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد راهکارهای اجرایی به منظور ترغیب و تشویق سوادآموزان با جدیت پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای اجرایی به منظور ترغیب و تشویق سوادآموزان با جدیت پیگیری می‌شود

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اولین جلسه کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی با بیان اینکه تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموی در استان نیازمند جذب مشارکت‌های درون و برون دستگاهی است، عنوان کرد: در سال گذشته تفاهم نامه های خوبی با اداره تعاون، امور عشایر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، مجمع خیرین و دانشگاه ها داشتیم که منجر به تشکیل بانک اطلاعاتی افراد بی‌سواد و کم سواد شد.

وی ادامه داد: مهمترین مانع در تحقق صد درصدی حجم ابلاغی از سوی سازمان بی انگیزگی جامعه هدف شرکت در کلاس های سوادآموزی است.

عسگرپور با اشاره به پاداش ها و تشویقات سازمان برای افراد بی سواد که موفق به گذراندن دوره سوادآموزی شوند، تصریح کرد: سال گذشته پاداش قبولی دوره سوادآموزی برای تمام سوادآموزانی که در سال 1399 و 1400 به حسابشان واریز شده است.

وی اذعان کرد: ارائه خدمات اجتماعی از طریق جلب مشارکت سایر دستگاه ها و همچنین امکانات و خدمات قابل ارائه جهت ترغیب افراد کم سواد و بی‌سواد را با کمک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان با جدیت در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم انگیزه لازم را ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار