معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

افزایش کارایی و بهبود عملکرد از مهم‌ترین اهداف پژوهش در آموزش بزرگسالان است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت از مهم‌ترین اهداف پژوهش سوادآموزان درحوزه آموزش بزرگسالان، افزایش کارایی و بهبود عملکرد است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش کارایی و بهبود عملکرد از مهم‌ترین اهداف پژوهش در آموزش بزرگسالان است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست کارگروه تخصصی بررسی و تایید اولویت های پژوهشی معاونت سوادآموزی با بیان اینکه مبنای توسعه و استمرار توسعه در هر فعالیتی انجام کارهای پژوهشی است، عنوان کرد: به کار بستن نتایج کارهای پژوهشی منجر به بهبود راهکارها و روش های موجود برای کاهش آمار بی‌سوادی می شود.

وی پژوهش را حلقه مفقوده تحول در نظام آموزش بزرگسالان دانست و بیان کرد: با گسترش فناوری و پیشرفت در همه عرصه ها، آموزش بزرگسالان هم نیازمند عبور از آموزش سنتی به آموزش نوین و گذر از سواد پایه است.

معاون سوادآموزی استان افزایش کارایی و بهبود کیفیت عملکرد را از مهمترین اهداف انجام پژوهش دانست و تصریح کرد: از میان موضوعات پیشنهادی عناوین تدوین و اعتبار یابی الگوی آموزش برای افراد کم سواد و بی سواد با تاکید بر هوش مصنوعی و تدوین برنامه جامع تربیت مدرسان مناطق کم برخوردار( محلات 2020) برای آموزش به افراد بی سواد با توجه به نظریه همتای یادگیری به عنوان موضوعات پژوهش استان البرز در این کارگروه انتخاب شدند.که پس از تایید سازمان نهضت سوادآموزی به مرحله اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار