معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

دوره روش و فنون تدریس منجر به بهره‌گیری مطلوب آموزش‌دهندگان از الگوهای تدریس می‌شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت دوره روش و فنون تدریس منجر به بهره‌گیری مطلوب آموزش‌دهندگان از الگوهای تدریس و همچنین انتخاب ابزار مناسب و مهارت بکارگیری از آن ابزار برای انتقال صحیح و درست مفاهیم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره روش و فنون تدریس منجر به بهره‌گیری مطلوب آموزش‌دهندگان از الگوهای تدریس می‌شود

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی با دعوت از اساتید برجسته دانشگاه فرهنگیان با محوریت روش و فنون تدریس برگزار شد.

وی بیان کرد: دروه های توانمندسازی به صورت دوره ای و فصلی با موضوعات مختلف در طول سال توسط معاونت سوادآموزی و ادارات برای آموزش دهندگان اجرا می شود که در فصل تابستان با همکاری دانشگاه فرهنگیان و بهره گیری از اساتید مجرب دوره های روش و فنون تدریس، روانشناسی آموزش بزرگسالان و سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی برنامه ریزی شده است.

معاون سوادآموزی استان هدف از برگزاری دوره روش و فنون تدریس را استفاده از ظرفیت های بالقوه آموزش دهندگان به منظور بهبود عملکرد آموزشی، تقویت احساس اعتماد به نفس دانست و افزود: دوره روش و فنون تدریس به منظور ارتقا تسلط آموزش دهندگان به محتوای درسی و دریافت تجربیات صاحب‌نظران تعلیم و تربیت و همچنین مهارت بکارگیری فنون مختلف تدریس، برنامه ریزی و اجرا شد.

وی در پایان تصریح کرد: دوره روش و فنون تدریس منجر به بهره گیری مطلوب آموزش دهندگان از الگوهای تدریس و همچنین انتخاب ابزار مناسب و مهارت بکارگیری از آن ابزار برای انتقال صحیح و درست مفاهیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار