مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

اخلال در فرایند تعلیم و تربیت هدف اغتشاشات و مسمومیت‌های دانش‌آموزان بود

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت هدف اغتشاشات مهر ماه و مسمومیت‌ها اخلال در فرایند تعلیم و تربیت و در نتیجه تداوم تعطیلی مدارس بود و دشمنان سعی در کمرنگ کردن و از بین بردن ولایت دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اخلال در فرایند تعلیم و تربیت هدف اغتشاشات و مسمومیت‌های دانش‌آموزان بود

سید علیرضا موسوی نژاد در جمع کارکنان مدیریت آموزش و پرورش بیرجند ادامه داد: دولت سیزدهم برای نهادینه شدن سند تحول و تقویت روحیه انقلابی گری در نظام تعلیم و تربیت خدمات زیادی از جمله اجرایی سازی رتبه بندی ، بیمه تکمیلی فرهنگیان، افزایش سرانه دانش آموزی و افزایش مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌ها در فرایند تعلیم و تربیت انجام داده است .

وی افزود: طرح رتبه بندی پس از 11 سال با وجود موانع متعدد در مسیر رشد اقتصادی، فرهنگی و اعتباری به اجرا نشست و این از دستاوردهای مهم این دولت در آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی مهم ترین ویژگی فرهنگیان استان را برخورداری از صبر انقلابی شمرد و ادامه داد: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان آگاه و هشیار هستند ‌و به راحتی فریب نیرنگ های دشمنان اسلام و انقلاب را نمی‌خورند و به جهانیان ثابت کرده اند که تا پای جان برای حفظ اسلام و آرمان های انقلاب مبارزه می‌کنند.

موسوی نژاد افزود: دشمنان همیشه در تلاش برای ضربه زدن به اسلام، انقلاب اسلامی ولایت فقیه، تعلیم و تربیت اسلامی و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب در اذهان عمومی هستند تا با آن ایران اسلامی را به خطر بیندازند.

در این جلسه مشکلات و چالش های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند مورد بررسی قرار گرفت و در حاشیه آن مدیرکل آموزش و پرورش از تجهیز 3 اردوگاه دانش آموزی خبر داد و اردوگاه شهید بهشتی بیرجند را نیز جزو آن اردوگاه ها شمرد .

وی اظهار کرد : ثبت نام 8 هزار کلاس اولی در مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار