در گفت‌وگو با پانا:

محمد برزگر : هواداران صبوری کردند، پرسپولیس به مسیر قهرمانی برگشت

کارنامه قابل قبولی در بجنورد ثبت کردم/می‌خواهم با امیدهای مقاومت هم به موفقیت برسم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است، صبوری و حمایت هواداران عامل مهمی در صدرنشینی سرخپوشان و هموار شدن مسیر قهرمانی بوده است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد برزگر : هواداران صبوری کردند، پرسپولیس به مسیر قهرمانی برگشت

مجتبی سیدی / محمد برزگر در گفتگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل گل گهر در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر اظهار داشت: «هفته حساسی بود. این تیم در جام حذفی هم مقابل پرسپولیس بازی کرده بود و نیمه دوم خیلی موفقی را هم‌پشت سر گذاشت. آن‌ها تیم قابل‌احترامی دارند و نگران این بازی بودیم. البته می‌دانستم چون آن‌ها فوتبال بسته‌ای بازی نمی‌کنند، کار گره نمی‌خورد. مقابل این‌طور تیم‌ها اگر هوشیار نباشید ممکن است غافلگیر شوید. خدا را شکر پرسپولیس بعد از ده،پانزده دقیقه ابتدایی که حریف را محک زد، تقریباً بازی را در دست گرفت و توانست خیلی خوب بازی کند. فوتبال روان و پاس‌های در عمق برای آل کثیر باعث شد تا هافبک‌ها روی توپ‌های بعدی فرصت زدن شوت پیدا کنند.»

وی افزود: «گل زمان خوبی به ثمر رسید. معمولاً بعد از ۲۰، ۲۵ دقیقه اول، بازی افت می‌کند و تیم‌های میهمان خودشان را پیدا می‌کنند. اما پرسپولیس در بهترین زمان به گل رسید و باعث شد تا حرارت بازی بالا برود. زدن گل آن‌هم مقابل تماشاگران خودی باعث شد تا انگیزه دوچندانی وارد بازی شود. بازیکنان مابعد از زدن گل، عقب‌نشینی نکردند و اجازه ندادند تیم حریف خطرساز شود. گل دوم هم که کار را کامل کرد و باعث شد تا تیم با خیال راحت فوتبالش را بازی کند. این هفته‌ها خدا را شکر بچه‌ها روی فرم هستند و می‌دانند که برای قهرمان شدن فقط باید برنده شوند. به خاطر این با تمام انرژی و توان می‌دوند تا تیم برنده شود.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «شرایطی که تیم ما داشت باید می‌برد و خدا را شکر این بازی مهم را هم بردیم. بعدازاینکه تیم ما به رتبه سوم سقوط کرد، گفتم این تیم ازلحاظ فنی چیزی کم ندارد و فقط دچار افت روحی روانی شده است. از وقتی کادر فنی توانست شرایط روحی روانی بازیکنان را بهبود ببخشد، تیم راه افتاد و توانست بعد از شکست مقابل سپاهان، همه بازی‌هایش را برنده شود. بردن ۶ بازی پیاپی واقعاً کار ساده‌ای نبود اما این تیم و بازیکنانش نشان دادند، چقدر انگیزه و توان فنی بالایی دارند.»

محمد برزگر گفت: «باید این برد شیرین رو به هواداران گل پرسپولیس، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی و همه کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم که گل کاشتند. اگر پرسپولیس توانست در مسیر قهرمانی قرار بگیرد و به صدر برسد، به خاطر صبوری و حمایت هواداران عزیز بود. در شرایط سخت تیم را تنها نگذاشتند و انرژی مثبت دادند. انشالله تیم هفته پایانی در مازندران با گرفتن جام دل آن‌ها را شاد می‌کند و مزدشان را می‌دهد.»

وی خاطرنشان کرد: «بازی مهمی در مازندران مقابل تیم خوب نساجی داریم. باید با تمام قوا و تمرکز کامل گام نهایی را برداریم و در آنجا جشن قهرمانی بگیریم. هفته آخر باید نشان دهیم تیم قدرتمندی هستیم. لیگ جذابی داریم و دو تیم در تلاش برای قهرمانی و دو تیم برای بقا می‌جنگند. بازیکنان مابعد از دست رفتن صدر جدول، نشان دادند که چقدر حرفه‌ای و باتجربه هستند. بازیکنان ابزار موفقیت یک تیم هستند. آن‌ها ثابت کردند که لیاقت و شایستگی قهرمانی رادارند و انشالله در مقابل نساجی به هدف خود می‌رسند.»

پیشکسوت پرسپولیس که توانسته بود به‌عنوان مدیرفنی تیم اترک بجنورد، سهمیه این تیم را در لیگ دو حفظ کند، افزود: «خدا را شکر توانستیم از این مأموریت سخت سربلند بیرون بیایم. باید از هاتفی مالک تیم اترک تشکر کنم که به من اعتماد کردند. بچه‌های تیم را ازلحاظ روحی روانی بالا آوردیم و توانستیم با آنالیزی که روی حریفان داشتیم، کارنامه قابل قبولی به‌جای بگذاریم.»

محمد برزگر بابیان اینکه به‌عنوان سرمربی تیم امید مقاومت تهران انتخاب‌شده است، گفت: از مسئولان باشگاه مقاومت تهران تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. بعد از جلساتی که داشتیم با این باشگاه توافق حاصل شد و امیدوارم بتوانیم تیم خوبی راهی مسابقات کنیم. هدفم این است تا با این تیم نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم به موفقیت برسیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار