مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت دانش‌آموزخبرنگاران پانا توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد

تهران (پانا) - مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت رسالتی که شما برعهده گرفته‌اید این است که به عنوان سرباز روایت مشغول فعالیت شوید، چنین کار بزرگی توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت دانش‌آموزخبرنگاران پانا توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد

حامد صبوری در مراسم افتتاحیه اردوی ملی خبرنگاری پانا(بخش پسران) ضمن تبریک به مناسبت پیروزی مردم فلسطین بر رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار کرد: در سال‌های گذشته یک واژه کلیدی همواره در بیانات مقام معظم رهبری وجود داشته و دارد؛ این کلیدواژه تمدن نوین اسلامی است. یک منظومه بزرگ که برای رسیدن به آن شرایطی وجود دارد و مراحلی باید طی شود.

وی در تشریح مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن نوین اسلامی ۵ مرحله رسیدن به سرمنزل مقصود است. الحمدلله به برکت خون شهدای عزیز و رشادت‌های همه کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند، انقلاب اسلامی شکل گرفت و پس از آن نیز نظام اسلامی تشکیل شد. دولت اسلامی نیز در این دولت که پرچم آرمان‌های انقلاب را به دست گرفته و عدالت و ولایتمداری شعارش است، به لطف خدا شکل گرفته. حال باید به سمت جامعه اسلامی حرکت کنیم، جامعه‌ای که آرمان‌های اسلامی در آن متبلور شود.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت آینده‌سازان این کشور را تربیت می‌کند، عنوان کرد: دشمن، دشمنی خود را کاهش نمی‌دهد و جنگ ترکیبی و شناختی را به راه انداخته است. امروز در جنگی هستیم که دشمن از همه ابزارها استفاده می‌کند. در جنگ شناختی هدف اصلی از بین بردن اعتماد عمومی جامعه نسبت به حاکمیت و نابود کردن نیروهای اجتماعی و سرمایه‌های کشور است.

صبوری خطاب به دانش‌آموزان اضافه کرد: رسالتی که شما برعهده گرفته‌اید این است که به عنوان سرباز روایت مشغول فعالیت شوید، چنین کار بزرگی توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری و مقابله با جنگ شناختی باید ارتقای دانش، آگاهی و هوش اجتماعی جامعه را رقم بزنیم، تمامی این موضوعات مواردی است که همواره مقام معظم رهبری روی آن‌ها تاکید داشته‌اند. تبیین‌گری، جهاد امروز است و شما سرباز این جبهه بزرگ هستید.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باعث پیشرفت هر جامعه‌ای می‌شود و مهم ترین سنگر نظام است، گفت: شما دانش‌آموزخبرنگاران دیده‌بانان مهم‌ترین سنگر نظامید. هیچ‌گاه خبرنگاری را به عنوان شغل و پیشه نبینید، بلکه به‌عنوان یک رسالت و وظیفه به آن توجه داشته باشید چرا که امیدآفرینی و امیدوار کردن جامعه برعهده شماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار